Tanja1234 skriver:
Du skal skynde dig at tage fat i bobestyreren.. De kan i hvert fald ikke sælge uden din underskrift - medmindre, som andre også nævner, at du har givet bobestyrer eller en anden fuldmagt til at underskrive på dine vegne.
Du kunne eventuelt også prøve at ringe til ejendomsmægleren og få en forklaring på hvorfor man vælger at sælge så billigt?
Hvilken vurdering er det, at du baserer prisen på? - for er det den offentlige vurdering, så kan den sagtens være helt forkert og slet ikke retvisende.
Tanja (ejendomsmægler) 
Altså ja. Det er den offentlige vurdering, det bliver solgt til under halvdelen af.
men synes bare det virker lidt lala at sælge det nu, når vi havde et bud på over 120.000 mere for et par måneder siden, og der ville de ikke sælge.
og nej. Jeg har ikke givet underskrifter eller fuldmagt til nogen. Jeg har kun snakket i telefon med den advokat som er bobestyrer, og sendt hende en enkelt mail for at få stoppet den "afpresning" de andre begyndte at køre.
Det er så osse et af grundende til at jeg overvejer bare at lade dem sælge. Så slipper jeg jo for de mennesker der fulgte med huset.
Anmeld