dumt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Helle30

Tynen skriver:

WHÅRT?????!!!!! 

Ja, den er god nok. Morten gik - måske i Susans klasse??? - men ihvertfald på samme skole som os. Susan og jeg har gået på samme skole. Jeg er bare et par år ældre (gammel kone).
Mortens mor ville gerne have haft en pige, men det fik hun ikke. Drengen blev så klædt i kjoler (i fritiden) og han fik kun pigelegetøj at lege med. Det var helt forkert. Nå, men drengen tog ihvertfald sit eget liv, da han var 12, ved at hoppe ud fra broen og drukne.
Om det var mest pga. pigehalløjet eller noget andet, kan ingen jo vide. Men det var ihvertfald en syg opdragelse.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Legetøjet skal være et tilbud og ikke en tvang. Du husker vel Morten? - Til jer andre: Morten gik på vores skole og var, til hans mors store fortrydelse, født som dreng. Altså klædte hun ham i pigetøj og gav ham kun dukker og pigeting at lege med. Han sprang ud fra broen med sten i rygsækken, da han var 12 år.

ja desværre - han var en af mine bedste legekammerater før vi flyttede til tyskland.. og jeg undrede mig også over han altid ville lege med barbi dukker og høre abba..   men  jeg synes da det var okay..
men vidste ikke det var moderen der var forkert på den. ?

er jo kommet i deres hjem i mange år og synes faktisk at hans mor og mormor var vældig søde.

han sprang ud da jeg boede i tyskland og jeg fattede det jo ikke... det blev aldrig virklighed for mig.

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Det var da en frygtelig historie med Morten

Men bortset fra det vil jeg bare tage den store respekthat af, fordi du lader ham lege med det, der interesserer ham.
SELVFØLGELIG er det da en knaldrende god idé at lade drenge, der gider, lege med dukker, så de også kan lære at det er godt at øve omsorg for andre!!

Og tillykke med din sunde, kærlige dreng!

Knus B

Anmeld

20. juli 2009

Susan1978

Jeg er virkelig glad for alle jeres kommentarer...

og nu vi fik historien ind med Morten, så skal det forhåbentlig aldrig være sådan for andre børn.

og ja Helle han gik i min klasse.

jeg vedhæfter et billede jeg lige har taget og det  må også blive temaet´s billede, af hans bedste gave.. Ea havde stillet dukkkevognen med dukken sovende ved siden af Emils seng og da Ea så skal i seng senere som altså var lige før, så vi Emil og dukken ligge sådan her.   dvs han altså selv har taget den op i sengen og lagt den der ved siden af ham.

Det skal da nævnes at Emil elsker sine biler og traktorer og motorcykler lige så meget..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2009

Helle30

Århh manner hvor er han nuser. Hvor ser det hyggeligt og trygt ud,
Jef år helt lyst til at springe op og tage et billede af Sofie, men tør næsten ikke, for sæt hun vågner.
Well - på hendes ene side ligger altid den bamse, Niels købte til hende i sygehuskiosken morgenen efter hun blev født. På den anden side ligger en.... legetøjsbus.

- Helle - helt pjattet med det billede af Emil

Anmeld

20. juli 2009

Kaufie

Nååårh, hvor kært.....

Det må altså også være rarere at vågne op med en dukke end at vælte over i en traktor......eller et andet køretøj.

Her lige et billede fra barnevognen i går, hvor William VILLE have politibil, racerbil (kan ikke ses) og traktor OG Krax med ud at sove.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Susan1978 skriver:

Jeg er virkelig glad for alle jeres kommentarer...

og nu vi fik historien ind med Morten, så skal det forhåbentlig aldrig være sådan for andre børn.

og ja Helle han gik i min klasse.

jeg vedhæfter et billede jeg lige har taget og det  må også blive temaet´s billede, af hans bedste gave.. Ea havde stillet dukkkevognen med dukken sovende ved siden af Emils seng og da Ea så skal i seng senere som altså var lige før, så vi Emil og dukken ligge sådan her.   dvs han altså selv har taget den op i sengen og lagt den der ved siden af ham.

Det skal da nævnes at Emil elsker sine biler og traktorer og motorcykler lige så meget..

Hold op med det der, hvor er han SØD!! Aahrmen altså...

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Nååårh, hvor kært.....

Det må altså også være rarere at vågne op med en dukke end at vælte over i en traktor......eller et andet køretøj.

Her lige et billede fra barnevognen i går, hvor William VILLE have politibil, racerbil (kan ikke ses) og traktor OG Krax med ud at sove.

Jaaaaahrmen Sikke dog nogle dejlige, dejlige drenge begge to! Nu glæder jeg mig til at se lillebror (vores altså). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.