Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle85 skriver: Mon ikke den kan det! husk jeg vil ha billede af det til den tid!:p hihi
Mon ikke den kan det! husk jeg vil ha billede af det til den tid!:p hihi
Jo der står den passer i alle trin af en graviditet så det regner jeg med hihi du skal nok få et billede når vi kommer så langt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nullermor skriver: Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe
Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe
klart 1 eller 3
Nullermor skriver: Jo der står den passer i alle trin af en graviditet så det regner jeg med hihi du skal nok få et billede når vi kommer så langt
har du bestilt så?
1
mulle85 skriver: har du bestilt så?
Nej ikke endnu, efter jeg viste André kjolerne er jeg kommet i tvivl da han synes nr 3 ville passe bedst til mig Ved ikke om det er min form (brede røv/hofter) han mener vil være pænest i en kjole der ikke sidder for tæt
Nullermor skriver: Nej ikke endnu, efter jeg viste André kjolerne er jeg kommet i tvivl da han synes nr 3 ville passe bedst til mig Ved ikke om det er min form (brede røv/hofter) han mener vil være pænest i en kjole der ikke sidder for tæt
du har ikke bred røv eller noget, siger han det?
mulle85 skriver: du har ikke bred røv eller noget, siger han det?
Hihi jo det har jeg putte.. Det er en familiesvaghed, så jeg har lært at leve med det graviditeten har bestemt ikk gjort det bedre Han sagde ikke at jeg var bred, men han nævnte at den anden kjole ville passe bedre til min form, så jeg tror det var det han mente Men skidt pyt os med det, for han sagde bagefter at han vil gi mig kjolen når jeg har besluttet mig for hvad for en af dem det skal være
Nullermor skriver: Hihi jo det har jeg putte.. Det er en familiesvaghed, så jeg har lært at leve med det graviditeten har bestemt ikk gjort det bedre Han sagde ikke at jeg var bred, men han nævnte at den anden kjole ville passe bedre til min form, så jeg tror det var det han mente Men skidt pyt os med det, for han sagde bagefter at han vil gi mig kjolen når jeg har besluttet mig for hvad for en af dem det skal være
har jeg bare aldrig lagt mærke til, du skjuler det godt så! hihi
men blir det så den anden eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128