Hvilken kjole er pænest? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Nullermor

mulle85 skriver:

Mon ikke den kan det! husk jeg vil ha billede af det til den tid!:p hihi 

Jo der står den passer i alle trin af en graviditet så det regner jeg med hihi du skal nok få et billede når vi kommer så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

MissTas

Nullermor skriver:

Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe  

klart 1 eller 3

Anmeld

19. september 2013

FrkRaarup

Nullermor skriver:

Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe  

1

(Eller 3)

Anmeld

19. september 2013

mulle85

Nullermor skriver:

Jo der står den passer i alle trin af en graviditet så det regner jeg med hihi du skal nok få et billede når vi kommer så langt

har du bestilt så?

Anmeld

19. september 2013

Mother-love

Nullermor skriver:

Nr 1 synes jeg passer bedst. Og det er også den jeg synes er pænest

Anmeld

19. september 2013

PernilleogLouis

20. september 2013

Nullermor

mulle85 skriver:

har du bestilt så?

Nej ikke endnu, efter jeg viste André kjolerne er jeg kommet i tvivl da han synes nr 3 ville passe bedst til mig  Ved ikke om det er min form (brede røv/hofter) han mener vil være pænest i en kjole der ikke sidder for tæt

Anmeld

20. september 2013

mulle85

Nullermor skriver:

Nej ikke endnu, efter jeg viste André kjolerne er jeg kommet i tvivl da han synes nr 3 ville passe bedst til mig  Ved ikke om det er min form (brede røv/hofter) han mener vil være pænest i en kjole der ikke sidder for tæt

du har ikke bred røv eller noget, siger han det?

Anmeld

20. september 2013

Nullermor

mulle85 skriver:

du har ikke bred røv eller noget, siger han det?

Hihi jo det har jeg putte.. Det er en familiesvaghed, så jeg har lært at leve med det graviditeten har bestemt ikk gjort det bedre
Han sagde ikke at jeg var bred, men han nævnte at den anden kjole ville passe bedre til min form, så jeg tror det var det han mente
Men skidt pyt os med det, for han sagde bagefter at han vil gi mig kjolen når jeg har besluttet mig for hvad for en af dem det skal være

Anmeld

20. september 2013

mulle85

Nullermor skriver:

Hihi jo det har jeg putte.. Det er en familiesvaghed, så jeg har lært at leve med det graviditeten har bestemt ikk gjort det bedre
Han sagde ikke at jeg var bred, men han nævnte at den anden kjole ville passe bedre til min form, så jeg tror det var det han mente
Men skidt pyt os med det, for han sagde bagefter at han vil gi mig kjolen når jeg har besluttet mig for hvad for en af dem det skal være

har jeg bare aldrig lagt mærke til, du skjuler det godt så! hihi

men blir det så den anden eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.