Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Little Miss skriver: Nummer 1 er SÅ lækker! Du må gerne lige smide et link til den
Nummer 1 er SÅ lækker!
Du må gerne lige smide et link til den
http://www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Exclusive-Bodycon-Dress-In-Lace-With-Ribbon-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3155078&cid=8343&Rf-800=-1,42&sh=0&pge=5&pgesize=36&sort=3&clr=Pinkgold
Jeg ved desværre ikke lige hvordan man laver linket blå så man bare kan klikke på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1
nr. 1
Nullermor skriver: Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe
Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe
3
Helt klart et søde!
mulle85 skriver: Helt klart et søde!
Er også ret sikker på valget falder på nr 1 Håber bare babyhulen kan være i den til den tid så
Helt klart den første !!! Er helt vildt med den. Ville dog nok tilføje en fin kort bolero eller lign. til når nu det er i November mdr.
Nullermor skriver: Er også ret sikker på valget falder på nr 1 Håber bare babyhulen kan være i den til den tid så
Mon ikke den kan det! husk jeg vil ha billede af det til den tid!:p hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128