Hvilken kjole er pænest? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.049 visninger
52 svar
13 synes godt om
18. september 2013

Nullermor

Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Muffin_girl

Nullermor skriver:

Vi er blevet inviteret til barnedåb/bryllup i november og har fundet et par kjoler jeg synes er pæne, men ved ikke hvilken af dem der passer bedst til begivenheden så håber i vil hjælpe  

1 eren

Anmeld

18. september 2013

MorT3Banditter

Nullermor skriver:

1 og 3

Anmeld

18. september 2013

ESV

Nullermor skriver:

Jeg syntes at kjole 1 og kjole 4 er klart pænest til lejligheden. Og fordi det er i november syntes jeg at en sidste passer bedst. Havde sagt den første hvis det havde været i sommer halvåret!

Anmeld

18. september 2013

Monski

Nullermor skriver:

Den første er SÅ pæn!!!

Anmeld

18. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nummer 4 passer bedst til årstiden

Anmeld

18. september 2013

Missy89

18. september 2013

B&J

1-3

Anmeld

18. september 2013

Lotus86

Helt klart nr. 1

Anmeld

18. september 2013

Loa

Nummer 1!! Super fin og elegant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.