Hjælp til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej med jer

Manden og jeg er i gang med at kigge på barnevogn, men hold da op det er en jungle. Vi havde første en model 2013 i tankerne fordi så har vi hørt man kunne spare lidt, så blev vi enlig enig om en Odder Basic også finder jeg ud af at det kun er de gamle odder basic der følger lidt og pusletaske med til, så hvis skal have den så skal vi vente til der kommer en Odder lift på tilbud også finde en pusletaske ved siden af. Jeg har også tænkt på Emmljunga, men ud fra hvad jeg kan se på deres hjemmeside så laves de ikke med Uniq stel mere. 

Så vil jeg høre jer her på baby.dk hvilken barnevogn i har og hvad i gav for den med lift og pusletaske? Smid gerne et billede 

Jeg har en Trille Gigant - min store pige har brugt den, og nu bliver den brugt igen til lillebror 

Jeg købte i sin tid barnevognspakken fra Onlinekids med tremmeseng og diverse til omkring 6-7.000 kr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Har kigget lidt på barnevogn og fundt ud af hvad de forskellig barnevogne ville komme til at koste os med en luksus tilbehørspakke 

Hvad ville i vælge?

Scandia Pace, en barnevogn med mange detaljer, lift og pusletaske + en luksus tilbehørspakke hvor der liggerunderlag til barnevogn, helse madras til barnevogn og lift, 2 lagner 1 til barnevogn og 1 til lift, baby sengesæt, baby dyne og pude, regnslag og insektnet alt det kan vi få til 5698 kr. 

Odder Magic (basic modellen på standard stel), en barnevogn uden nogle detaljer, så skal Odder liften købes ved siden af + luksus tilbørhørspakke alt det kan vi få til 8897 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Odder Zip på standard stel, en barnevogn med en masse detaljer, så skal liften købes ved siden af + luksus tilbehørspakke alt det kan vi få til 10397 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Jeg ville vælge Scandia (jeg ville dog vælge Move, da jeg bedst kan lide det helt klassiske look). Synes det er en pæn vogn til en rimelig penge, de andre vogne er alt, alt for dyre i min verden. Synes også at over 6.000 er for dyrt, men ud af de tre, ville det være mit valg.

Anmeld

20. september 2013

Lykke:)

Vi har købt en Odder zip, med x-Dream stel og en pusletaske med Julius' navn på  Barnevognen kostede omkring 10000 med det hele og pusletasken ca 300

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har en Trille Gigant - min store pige har brugt den, og nu bliver den brugt igen til lillebror 

Jeg købte i sin tid barnevognspakken fra Onlinekids med tremmeseng og diverse til omkring 6-7.000 kr 

Den må jeg lige kigge nærmer på

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville vælge Scandia (jeg ville dog vælge Move, da jeg bedst kan lide det helt klassiske look). Synes det er en pæn vogn til en rimelig penge, de andre vogne er alt, alt for dyre i min verden. Synes også at over 6.000 er for dyrt, men ud af de tre, ville det være mit valg.

Okay er selv ret vild med Scandia fordi den har alle de detaljer 

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Vi har købt en Odder zip, med x-Dream stel og en pusletaske med Julius' navn på  Barnevognen kostede omkring 10000 med det hele og pusletasken ca 300

Okay, Odder Zip er lækker, men dyr synes jeg

Anmeld

21. september 2013

Anonym skriver:

Okay, Odder Zip er lækker, men dyr synes jeg

Den er så lækker! Men ja, også rigtig dyr

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Den er så lækker! Men ja, også rigtig dyr

Går stadig og håber den kommer på tilbud 

Anmeld

21. september 2013

Anonym skriver:

Går stadig og håber den kommer på tilbud 

Det kan være, at den gør det når der kommer nye modeller

Anmeld

21. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay er selv ret vild med Scandia fordi den har alle de detaljer 

Jeg tror Scandia er en fin vogn, som nok skal holde til det den skal. MEN, tag ud og mærk på den først. Da vi købte barnevogn var vi i babysam og mærke på alle vognene, for at vælge hvilken vi ville have, og så finde den brugt nå men, VI synes at scandia-vognene var for bløde i fjedrene til vores smag. Vi følte den var lidt vakkelvoren. 

Det her var i 2011! så der er jo kommet nye scandiavogne sidenhen, som måske er mere faste. Det kan også være at I er mere til en blød vogn, men ligemeget hvad, så synes jeg det er vigtigt at have dem i hånden før man køber

god jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.