Hjælp til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.825 visninger
39 svar
1 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer

Manden og jeg er i gang med at kigge på barnevogn, men hold da op det er en jungle. Vi havde første en model 2013 i tankerne fordi så har vi hørt man kunne spare lidt, så blev vi enlig enig om en Odder Basic også finder jeg ud af at det kun er de gamle odder basic der følger lidt og pusletaske med til, så hvis skal have den så skal vi vente til der kommer en Odder lift på tilbud også finde en pusletaske ved siden af. Jeg har også tænkt på Emmljunga, men ud fra hvad jeg kan se på deres hjemmeside så laves de ikke med Uniq stel mere. 

Så vil jeg høre jer her på baby.dk hvilken barnevogn i har og hvad i gav for den med lift og pusletaske? Smid gerne et billede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej med jer

Manden og jeg er i gang med at kigge på barnevogn, men hold da op det er en jungle. Vi havde første en model 2013 i tankerne fordi så har vi hørt man kunne spare lidt, så blev vi enlig enig om en Odder Basic også finder jeg ud af at det kun er de gamle odder basic der følger lidt og pusletaske med til, så hvis skal have den så skal vi vente til der kommer en Odder lift på tilbud også finde en pusletaske ved siden af. Jeg har også tænkt på Emmljunga, men ud fra hvad jeg kan se på deres hjemmeside så laves de ikke med Uniq stel mere. 

Så vil jeg høre jer her på baby.dk hvilken barnevogn i har og hvad i gav for den med lift og pusletaske? Smid gerne et billede 

Jeg gav 4500 for basic inkluderet lift. Fik ikke pusletaske med men købte en bystroom i stedet.  De er så smarte og ligner ikke pusletasker. Synes ikke du skal vælge ud fra om tasken er med 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg gav 4500 for basic inkluderet lift. Fik ikke pusletaske med men købte en bystroom i stedet.  De er så smarte og ligner ikke pusletasker. Synes ikke du skal vælge ud fra om tasken er med 

Hvilket mærke er din?

Anmeld

18. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej med jer

vi købte Emmaljunga big star surpreme 2012 model - vi fik; regnslag, myggenet, vogn, lift, madres og sele for 8000kr men der var også tilbud på både vogn og lift

Har også en Babyjogger City elite som jeg faktisk bruger mere end Emmaljungaen, den købte jeg for 3200kr og fik reglslag og fragt

Anmeld

18. september 2013

pcoramt

nu har vi købt tvillingevogn, så ikke så relevant.. Men synes selv Odder zip er super lækker.. Min svigerinde og hendes man har den og er super glade for den. Liften er brugt men de gav os kun 75 kr for den som pusletaske har vi købt en by stroom som er super lækker

Anmeld

18. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvilket mærke er din?

Odder

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vi købte Emmaljunga big star surpreme 2012 model - vi fik; regnslag, myggenet, vogn, lift, madres og sele for 8000kr men der var også tilbud på både vogn og lift

Har også en Babyjogger City elite som jeg faktisk bruger mere end Emmaljungaen, den købte jeg for 3200kr og fik reglslag og fragt

Jeg kan bare ikke finde nogle Emmaljunga på tilbud og de laves hvis ikke med Uniq stel mere

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

nu har vi købt tvillingevogn, så ikke så relevant.. Men synes selv Odder zip er super lækker.. Min svigerinde og hendes man har den og er super glade for den. Liften er brugt men de gav os kun 75 kr for den som pusletaske har vi købt en by stroom som er super lækker

Den er lækker og dyr. Vil gerne have ny barnevogn og lift

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Odder

Okay så har i hvis været heldig  Den nye basic model uden noget til koster 6499 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Nogle af jer der kender til Scandia Pace? Den har mange fede detalje og jeg synes man får meget for de 4499 kr den koster. Synes også den har et flot design. Tror vi skal ud og prøve den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.