Hjælp til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Okay så har i hvis været heldig  Den nye basic model uden noget til koster 6499 

Var også et tilbud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Var også et tilbud :-)

Okay Jeg er har fundet en Scandia som jeg synes ser smart ud. Den kan ses på første side

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Har kigget lidt på barnevogn og fundt ud af hvad de forskellig barnevogne ville komme til at koste os med en luksus tilbehørspakke 

Hvad ville i vælge?

Scandia Pace, en barnevogn med mange detaljer, lift og pusletaske + en luksus tilbehørspakke hvor der liggerunderlag til barnevogn, helse madras til barnevogn og lift, 2 lagner 1 til barnevogn og 1 til lift, baby sengesæt, baby dyne og pude, regnslag og insektnet alt det kan vi få til 5698 kr. 

Odder Magic (basic modellen på standard stel), en barnevogn uden nogle detaljer, så skal Odder liften købes ved siden af + luksus tilbørhørspakke alt det kan vi få til 8897 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Odder Zip på standard stel, en barnevogn med en masse detaljer, så skal liften købes ved siden af + luksus tilbehørspakke alt det kan vi få til 10397 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Anmeld

18. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Den er lækker og dyr. Vil gerne have ny barnevogn og lift

barnevognen var ny og liften brugt.. Men det kan man virkelig ikke se måske det var værd at overveje?

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

barnevognen var ny og liften brugt.. Men det kan man virkelig ikke se måske det var værd at overveje?

Vi vil gerne have helt ny da det er vores første barn og bestemt ikke sidste  

Har lidt længere oppe fundet 3 barnevogne med tilbehørspakke og så hvis du har lyst må du gerne svare på hvilken af de 3 løsninger du ville vælge

Anmeld

19. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Vi vil gerne have helt ny da det er vores første barn og bestemt ikke sidste  

Har lidt længere oppe fundet 3 barnevogne med tilbehørspakke og så hvis du har lyst må du gerne svare på hvilken af de 3 løsninger du ville vælge

Jeg forstår godt at i gerne vil have helt nyt, det er os rigtig lækkert hvis jeg kun ventede en ville jeg uden tvivl vælge odder zip fordi det bare er sådan en lækker vogn.. Affjedringen er super god, hvilket er et must for os da vi går rigtig mange ture og især i skoven det er vist noget med at du får et gavekort på 10% af barnevognens pris når du køber i baby Sam, det kunne måske være en hjælp til at dække andre udgifter som fx tremmeseng? Og hvis i tænker at i skal have flere børn, så kan det jo bestemt godt betale sig at give det ekstra for en vogn man så virkelig bliver glad for 

Anmeld

19. september 2013

(august)

Anonym skriver:

Har kigget lidt på barnevogn og fundt ud af hvad de forskellig barnevogne ville komme til at koste os med en luksus tilbehørspakke 

Hvad ville i vælge?

Scandia Pace, en barnevogn med mange detaljer, lift og pusletaske + en luksus tilbehørspakke hvor der liggerunderlag til barnevogn, helse madras til barnevogn og lift, 2 lagner 1 til barnevogn og 1 til lift, baby sengesæt, baby dyne og pude, regnslag og insektnet alt det kan vi få til 5698 kr. 

Odder Magic (basic modellen på standard stel), en barnevogn uden nogle detaljer, så skal Odder liften købes ved siden af + luksus tilbørhørspakke alt det kan vi få til 8897 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Odder Zip på standard stel, en barnevogn med en masse detaljer, så skal liften købes ved siden af + luksus tilbehørspakke alt det kan vi få til 10397 kr. Også skal der købes en pusletaske.

Hej 

Husk man jo kan forhandle med forrestningerne. Vi købte alt vores i BabySam, Odder Zip med alt, puslepude osv., pusletaske er købt i USA fra Kate Spade kan kun anbefale den. 

Men vi gav omtrent 8500 for Odderen inkl. lift, da vi sagde vi ville have rabat, når vi skulle lægge så mange penge på en gang.

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

20. september 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej med jer

Manden og jeg er i gang med at kigge på barnevogn, men hold da op det er en jungle. Vi havde første en model 2013 i tankerne fordi så har vi hørt man kunne spare lidt, så blev vi enlig enig om en Odder Basic også finder jeg ud af at det kun er de gamle odder basic der følger lidt og pusletaske med til, så hvis skal have den så skal vi vente til der kommer en Odder lift på tilbud også finde en pusletaske ved siden af. Jeg har også tænkt på Emmljunga, men ud fra hvad jeg kan se på deres hjemmeside så laves de ikke med Uniq stel mere. 

Så vil jeg høre jer her på baby.dk hvilken barnevogn i har og hvad i gav for den med lift og pusletaske? Smid gerne et billede 

Jeg har en Odder Cecilia Classic på x-dream stel og vi gav incl lift og pusletaske 10.000.-

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg har en Odder Cecilia Classic på x-dream stel og vi gav incl lift og pusletaske 10.000.-

Okay. Vi venter forsat på det rigtig tilbud. Jeg har kigget i kærebørns online katalog og de har en Basson grande noble til 3999 med lift også skal vi bare have en tilbehørspakke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.