Min bonusdatter og jeg har altid haft det rigtig godt sammen, kunne lege, grine, have tøse hygge osv (hun er næsten 6 år) Og vi har generelt altid haft et fantastisk forhold til hinanden i de næsten 2 år hende og jeg har kendt hinanden.. Men her på det seneste og især i denne weekend hvor vi har haft hende på samværs weekend har hun ændret total karakter overfor mig og jeg føler virkelig ikke jeg har gjort noget anderledes 
Hun har været rigtig flabet overfor mig, sagt hun hadede mig til hendes far når jeg ikke var i rummet, sagt til mig at jeg ikke måtte blive gift med hendes far fordi det var hende der skulle det når hun blev voksen, ikke ville høre efter osv osv. Hun har også på det sidste haft noget med at ville slå mig i maven.. (hvilket jeg bliver meget utryk omkring i og med vi er igang med PB herhjemme..) Og hvis far støtter/beskytter mig så bliver hun endnu mere vred på mig..
Men kort tid efter det hun har gjort så siger hun undskyld (som var det refleks og lyder som om hun ikke mener det) og opføre sig som hun altid har opført sig overfor mig, nemlig sød, kærlig osv..
Jeg er meget forvirret og det gør mig egentlig rigtig ked af at hun pludselig skifter fra min søde kærlige bonusdatter til hvad jeg næsten ville kategoisere som ond og grov i munden.. 
Kan det hele bunde i en evt jalousi? Eller hvad er det lige der sker?
Både hjemme hos hendes mor og hos os har hun snakket lidt om at hun ville ønske alle kunne flytte sammen (mig inkl) så ved ikke om det måske er fustration over at hun ikke kan få alle dem hun har tæt til at bo under samme tag? :/
Jeg er i hvert fald bekymret og håber nogen herinde måske kan hjælpe mig med at afklare hvad der sker...
Har haft tanken at det måske er en form for jalousi over at hendes far og jeg skal giftes på et tidspunkt.. (vi er forlovet og det ved hun) men det kan da ikke passe at så "lidt" kan skabe så meget påstyr.. ?`
Anmeld