Glutenfri Bilkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Team Putte skriver:

Glutenfri Bilkage til Mikkel (kælenavn Mikse )

Det er første gang jeg har bagt glutenfrit og når jeg alligevel skulle tænke ud af boksen med selve kagen kunne jeg også ligeså godt eksperimentere med det ydre heldigvis holdte rampen!

du er så sej til det der! Hvor er den flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

mariamiss6

Altså, du snakker så meget om den rampe (den er sej ) så fortæl os dog hvordan du har lavet den hehehe (Altså jeg er da nysgerrig på den i hvert tilfælde)

Anmeld

15. september 2013

justagirl

Team Putte skriver:

Denne er en svampet glutenfri chokoladekage med hindbærmousse

Jeg sender dig lige en besked med priser bor jeg tæt på dig?

er fra slag - men flytter til høng d 2 jan

Anmeld

15. september 2013

Team Putte

VråJepsen skriver:

du er så sej til det der! Hvor er den flot!

Hvor er du sød! Tusind Tak igen igen

Anmeld

15. september 2013

Team Putte

mariamiss6 skriver:

Altså, du snakker så meget om den rampe (den er sej ) så fortæl os dog hvordan du har lavet den hehehe (Altså jeg er da nysgerrig på den i hvert tilfælde)

Haha undskyld! Det er jo bare fordi den har været det helt store spændingsmoment i denne kage, holder den eller holder den ikke Der er et tyndt stykke kagepap klippet til så det passer nede under fondanten og så er den afstivet med 2 sugerør som man kan se på det ene billede

Anmeld

15. september 2013

LilleLene

Team Putte skriver:

Glutenfri Bilkage til Mikkel (kælenavn Mikse )

Det er første gang jeg har bagt glutenfrit og når jeg alligevel skulle tænke ud af boksen med selve kagen kunne jeg også ligeså godt eksperimentere med det ydre heldigvis holdte rampen!

du er satme blevet dygtig niller

Anmeld

15. september 2013

Team Putte

justagirl skriver:

er fra slag - men flytter til høng d 2 jan

det er i hvertfald tæt på

Anmeld

15. september 2013

mariamiss6

Team Putte skriver:

Haha undskyld! Det er jo bare fordi den har været det helt store spændingsmoment i denne kage, holder den eller holder den ikke Der er et tyndt stykke kagepap klippet til så det passer nede under fondanten og så er den afstivet med 2 sugerør som man kan se på det ene billede

Hehe

Så altså, rampen er fondant, lagt oven på tilpasset kagepap, og holdt oppe i højden af to sugerør?

Godt så, så kan andre lave same trick som dig

Anmeld

15. september 2013

Team Putte

LilleLene skriver:

du er satme blevet dygtig niller

Tak søde lene det hjælper at øve og jeg har haft en del at se til de sidste 3 uger

Anmeld

15. september 2013

LilleLene

Team Putte skriver:

Tak søde lene det hjælper at øve og jeg har haft en del at se til de sidste 3 uger

ja det kan jeg se, sidder og bliver lækkersulten med alle de kager der popper op på fjæsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.