bliver sindssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Åhh jeg kender det. Jeg gik 2 uger over tid så det var virkelig slemt med folk hos mig.  Jeg måtte til sidst lade vær og svare også kun svare familien. Magtede det ikk.  men husk på de kun gør det af god gerning. 

Ja det ved jeg men kan være jeg har veer nu. Venter bare på de tager mere til. Men selvfølgelig typisk da jeg skulle til at bage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Ja det ved jeg men kan være jeg har veer nu. Venter bare på de tager mere til. Men selvfølgelig typisk da jeg skulle til at bage.

Ih hvor er det spændene.  Håber de er taget til nu????

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Ih hvor er det spændene.  Håber de er taget til nu????

Ingenting det stadig de samme når de endelig kommer, suk altså, bliver ved med at sige de skal gøre endnu mere ondt. Men det bliver bare ikke slemmere.

Anmeld

15. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Ingenting det stadig de samme når de endelig kommer, suk altså, bliver ved med at sige de skal gøre endnu mere ondt. Men det bliver bare ikke slemmere.

Jo self gør de det. Men først når baby er helt klar til det. Jeg er sikker på det er din krop som er ved at gøre sig klar til det helt store. Så snup et varmt bad og få sovet eller bare hvilet det kan være det jo sker i nat eller en af dagene. Jeg for dig. 

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Jo self gør de det. Men først når baby er helt klar til det. Jeg er sikker på det er din krop som er ved at gøre sig klar til det helt store. Så snup et varmt bad og få sovet eller bare hvilet det kan være det jo sker i nat eller en af dagene. Jeg for dig. 

Slapper også bare af
Skal dog på hospitalet imorgen og kørt ctg. Så må se hvad de siger men håber han vælger og komme snart. Tænker bare hele tiden jeg næsten skal kravle rundt før det er rigtig.

Anmeld

15. september 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jeg er godt nok godt træt af alle skal skrive til mig og spørger om der ikke snart sker noget. Og om jeg ikke snart skal føde. Skulle have holdt fast i at der ikke rigtig var nogen der skulle vide det. For jeg er godt nok træt af det, og er "kun" 38+1 idag. Og jeg har så mange smerter at jeg ikke kan overskue det mere, og det gøre det bare ikke bedre af folk skal skrive og spørger hele tiden.
Suuk måtte bare ud med det.

ØV hvor kender jeg det godt.. Sådan var folk også dengang jeg var gravid, og det var allerede omkring 36+ de gik igang.. F********ck det kan være belastende i længden!

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

ØV hvor kender jeg det godt.. Sådan var folk også dengang jeg var gravid, og det var allerede omkring 36+ de gik igang.. F********ck det kan være belastende i længden!

Mega. Og især når de ikke har kontaktet mig sådan ellers mens jeg har været gravid, og de så tror at de er nogen der skal vide det først gøre mig endnu mere irriteret.

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Slapper også bare af
Skal dog på hospitalet imorgen og kørt ctg. Så må se hvad de siger men håber han vælger og komme snart. Tænker bare hele tiden jeg næsten skal kravle rundt før det er rigtig.

Ja det er trist. Håber ihvertfald snart der sker noget så din krop kan få fred. 

Anmeld

16. september 2013

Misscbn

MiichellaMalou skriver:

Jeg er godt nok godt træt af alle skal skrive til mig og spørger om der ikke snart sker noget. Og om jeg ikke snart skal føde. Skulle have holdt fast i at der ikke rigtig var nogen der skulle vide det. For jeg er godt nok træt af det, og er "kun" 38+1 idag. Og jeg har så mange smerter at jeg ikke kan overskue det mere, og det gøre det bare ikke bedre af folk skal skrive og spørger hele tiden.
Suuk måtte bare ud med det.

Jeg valgte at skrive i min status på facebook flere gange at der er endnu ikke sket noget, og skal nok skrive når der sker mere..

Så lod de fleste være med at skrive og så da jeg lå på fødestuen og var tæt på at føde skrev jeg bare: vi er på fødestuen, så er ingen snydt for info og det var kl 1 om natten eller sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.