bliver sindssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Ms.Sunshine skriver:

ja okay... så var jeg nok også blevet skør....

Da min niece nærmede sig sin termin satte jeg mig for at hvis jeg ikke havde hørt noget en uge efter termin ville jeg spørge - ikke før... også fordi hun skulle have en mulighed for at komme sig... 

Synes det er lige i overkanten at begynde og skrive til min kæreste. De skal jo nok få det af vide på et tidspunkt. Men de tror åbenbart de er de første som får det af vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Sander&Vitus-Mor

MiichellaMalou skriver:

Jeg er godt nok godt træt af alle skal skrive til mig og spørger om der ikke snart sker noget. Og om jeg ikke snart skal føde. Skulle have holdt fast i at der ikke rigtig var nogen der skulle vide det. For jeg er godt nok træt af det, og er "kun" 38+1 idag. Og jeg har så mange smerter at jeg ikke kan overskue det mere, og det gøre det bare ikke bedre af folk skal skrive og spørger hele tiden.
Suuk måtte bare ud med det.

Det os derfor vi holder det hemmeligt for folk på facebook osv. Da jeg ikke ønsker at modtage sådanne beskeder op til. Manden og min mor og far ved datoen, ellers er det en hemmelighed. Også får folk besked når bebs er kommet til verden :-)

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

VråJepsen skriver:

Det os derfor vi holder det hemmeligt for folk på facebook osv. Da jeg ikke ønsker at modtage sådanne beskeder op til. Manden og min mor og far ved datoen, ellers er det en hemmelighed. Også får folk besked når bebs er kommet til verden :-)

Var også sådan jeg ville have det. At det kun var familie der viste det. Men min kæreste og familie ville jo gerne fortælle det til hele verden. Og havde skrevet da jeg selv sådan "offentliggjorde" det at jeg ikke gad de beskeder når terminen kom tæt på. Men alligevel får jeg dem. :/

Anmeld

15. september 2013

pcoramt

Jeg føler med dig! Jo det er da meget sjovt de første par gange, men så er det også bare en kæmpe belastning! 

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

pcoramt skriver:

Jeg føler med dig! Jo det er da meget sjovt de første par gange, men så er det også bare en kæmpe belastning! 

Jeg havde bare frabedt mig det fra starten af. Da jeg viste det ville irritere mig mere hvis de begyndte. Min familie ringer dog kun og hører hvordan jeg har det fordi de ved jeg har mange smerter og det egentlig kun min mormor og min far. Og det har jeg ikke noget imod men at bekendte og veninder skriver hver dag og spørger om jeg ikke har født eller ikke snart skal bliver jeg ret irriteret.

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Kan ikke forstå det er noget at blive sur over? Ja undskyld det er ikke for at være total Ramsus-modsat og dum... Men hvorfor er du ikke glad for at de trods alt er interesseret i dit graviditet og glæder sig på dine vegne...?

Ja jeg kender tydeligt den utålmodighed du sidder med lige nu og smerter/ubehag er bestemt heller ikke sjovt sidst i graviditeteten, men smerterne/ubehaget bliver jo ikke mindre af at man fokuserer på det? Du kan gøre den sidste del af din graviditet super dejlig hvis du vælger at fokusere på det positive fremfor det negative

Jeg får sikkert hølv for at have skrevet det her, men prøv at nyd opmærksomheden, eller bare lad være med at svare dem og så prøv at fokusere på at du om mindre end en måned har den dejligste lille guldklump imellem hænderne

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Kan ikke forstå det er noget at blive sur over? Ja undskyld det er ikke for at være total Ramsus-modsat og dum... Men hvorfor er du ikke glad for at de trods alt er interesseret i dit graviditet og glæder sig på dine vegne...?

Ja jeg kender tydeligt den utålmodighed du sidder med lige nu og smerter/ubehag er bestemt heller ikke sjovt sidst i graviditeteten, men smerterne/ubehaget bliver jo ikke mindre af at man fokuserer på dem? Du kan gøre den sidste del af din graviditet super dejlig hvis du vælger at fokusere på det positive fremfor det negative

Jeg får sikkert hølv for at have skrevet det her, men prøv at nyd opmærksomheden, eller bare lad være med at svare dem og så prøv at fokusere på at du om mindre end en måned har den dejligste lille guldklump imellem hænderne

Jeg synes det bliver for meget, og især da en af dem også begyndte og skrive til min kæreste fordi jeg ikke lige svarede i nogen timer. Men de har også den ide om at de skal vide så snart jeg får veer, så de er nogen af de første. Det bliver for meget.. og de har slet ikke interesseret sig i starten af min graviditet, det kun her til slut de begynder.

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Jeg synes det bliver for meget, og især da en af dem også begyndte og skrive til min kæreste fordi jeg ikke lige svarede i nogen timer. Men de har også den ide om at de skal vide så snart jeg får veer, så de er nogen af de første. Det bliver for meget.. og de har slet ikke interesseret sig i starten af min graviditet, det kun her til slut de begynder.

Okay jamen det er da også træls, men ja... Jeg nød at folk fulgte med i hvad der skete, men ja, det højner ens utålmodighed virkelig meget

Anmeld

15. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Okay jamen det er da også træls, men ja... Jeg nød at folk fulgte med i hvad der skete, men ja, det højner ens utålmodighed virkelig meget

Tror det havde været noget andet hvis de havde været interesseret fra starten af.

Anmeld

15. september 2013

MIWULA

Åhh jeg kender det. Jeg gik 2 uger over tid så det var virkelig slemt med folk hos mig.  Jeg måtte til sidst lade vær og svare også kun svare familien. Magtede det ikk.  men husk på de kun gør det af god gerning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.