bliver sindssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
28 svar
4 synes godt om
14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg er godt nok godt træt af alle skal skrive til mig og spørger om der ikke snart sker noget. Og om jeg ikke snart skal føde. Skulle have holdt fast i at der ikke rigtig var nogen der skulle vide det. For jeg er godt nok træt af det, og er "kun" 38+1 idag. Og jeg har så mange smerter at jeg ikke kan overskue det mere, og det gøre det bare ikke bedre af folk skal skrive og spørger hele tiden.
Suuk måtte bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

@BRUGER

MiichellaMalou skriver:

Jeg er godt nok godt træt af alle skal skrive til mig og spørger om der ikke snart sker noget. Og om jeg ikke snart skal føde. Skulle have holdt fast i at der ikke rigtig var nogen der skulle vide det. For jeg er godt nok træt af det, og er "kun" 38+1 idag. Og jeg har så mange smerter at jeg ikke kan overskue det mere, og det gøre det bare ikke bedre af folk skal skrive og spørger hele tiden.

Kan du ikke sige til folk, at du nok skal komme med en opdatering? Og at du ikke kan overskue at svare på sms'er og beskeder på fb, osv. Men at de nok skal få besked, når der er noget nyt.

Anmeld

14. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MiichellaMalou skriver:

Jeg ved min veninde også blev træt af at alle spurgte om hun havde født, så til sidst sagde hun til familie og venner at hun kun ville svare på deres beskeder hvis det IKKE handlede om fødslen.... 

Anmeld

14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

@BRUGER skriver:

Kan du ikke sige til folk, at du nok skal komme med en opdatering? Og at du ikke kan overskue at svare på sms'er og beskeder på fb, osv. Men at de nok skal få besked, når der er noget nyt.

Har jeg sagt men alligevel bliver de ved :/ og det gøre det ikke bedre af, jeg har så ondt og selv er skide utålmodig

Anmeld

14. september 2013

@BRUGER

MiichellaMalou skriver:

Har jeg sagt men alligevel bliver de ved :/ og det gøre det ikke bedre af, jeg har så ondt og selv er skide utålmodig

Øv hvor træls!  

Anmeld

14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved min veninde også blev træt af at alle spurgte om hun havde født, så til sidst sagde hun til familie og venner at hun kun ville svare på deres beskeder hvis det IKKE handlede om fødslen.... 

De ved udmærket godt jeg ikke gider de spørgsmål for hvis jeg er på fb kan de vel sige sig selv at jeg nok ikke har født. Der var på et tidspunkt jeg ikke havde været på facebook en hel dag og svarede heller ikke på telefonen da jeg lå og sov det meste af den dag. Så begyndte en gammel veninde og skrive til min kæreste :s

Anmeld

14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

@BRUGER skriver:

Øv hvor træls!  

Meget og bliver bare så irriteret,

Anmeld

14. september 2013

@BRUGER

MiichellaMalou skriver:

Meget og bliver bare så irriteret,

Kan jeg godt forstå! Du må jo sige til dem, at du fra nu af, ikke længere svarer på beskeder der omhandler, gravidtet/fødsel. Og så må du ignorere de beskeder der alligevel skulle komme. Men kan godt forstå, at du syntes det er træls! 

Anmeld

14. september 2013

MorTilEn2013Dreng

@BRUGER skriver:

Kan jeg godt forstå! Du må jo sige til dem, at du fra nu af, ikke længere svarer på beskeder der omhandler, gravidtet/fødsel. Og så må du ignorere de beskeder der alligevel skulle komme. Men kan godt forstå, at du syntes det er træls! 

Svarer heller ikke rigtig mere. For jeg gider virkelig ikke.

Anmeld

14. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MiichellaMalou skriver:

De ved udmærket godt jeg ikke gider de spørgsmål for hvis jeg er på fb kan de vel sige sig selv at jeg nok ikke har født. Der var på et tidspunkt jeg ikke havde været på facebook en hel dag og svarede heller ikke på telefonen da jeg lå og sov det meste af den dag. Så begyndte en gammel veninde og skrive til min kæreste :s

ja okay... så var jeg nok også blevet skør....

Da min niece nærmede sig sin termin satte jeg mig for at hvis jeg ikke havde hørt noget en uge efter termin ville jeg spørge - ikke før... også fordi hun skulle have en mulighed for at komme sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.