Hvad er du afhængig af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg har været afhængig af sodavand i 2 år, for et halvt år siden skiftede jeg sodavand ud med vand og chips ud med æbler og gulerødder, siden da er 11 kilo røget! 

Meeeen, helt væk er sodavand ikke, for jeg har den regl at hvis vi er ude at spise/i bio eller andet, så må jeg godt, men det skal være light!

Men nu er jeg derimod blevet afhængig af gulerødder, hvilket er godt nok, men har idag og igår samlagt spist 2 kilo gulerødder..

Hvad er du afhængig af? 

Redbull! Puh kan ikke leve uden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Carina:-)

Kloster skriver:

Jeg er afhængig af grøntsager og motion. Og det er helt ærligt! Hvis jeg er i byen og spise og der ingen grøntsager ell salattern, savner jeg det VILDT og kan finde på at smide et par tomater og en halv agurk i halsen, når jeg kommer hjem. Og motion.... Hvis jeg ikke får dyrket motion (løb, cykling, gang) ret jævnligt, får jeg det simpelthen dårligt. Kan ikke overskue noget, dårligt humør, ked af det og opgivende. Det hele lyder så helligt, men jeg taber mig ikke af det. Er virkelig helt perfekt til at forbrænde præcis ligeså meget som jeg indtager ;-)

Har det ligesådan.

Har været ekstremt overvægtig-men vågnede op for 9 år siden og har tabt mig mange kg (og vi snakker rigtig mange kg) ved at tænke over hvad jeg spiser og motionere.

Skal have mindst 1-2 timers motion hver dag ,ellers bliver jeg rastløs,og får det nærmest fysisk skidt. 

Anmeld

18. september 2013

MorTilEn2013Dreng

liten-mamma skriver:

Redbull! Puh kan ikke leve uden 

Helt enige energidrik er jeg afhængig af og nøj det svært og holde sig fra nu når jeg er gravid og der ligger i kølskabet men har ikke drukket nogen så er ret stolt af mig selv og cola er jeg også afhængig af. Og ellers frugt.

Anmeld

18. september 2013

Loa

Kloster skriver:

Jeg er afhængig af grøntsager og motion. Og det er helt ærligt! Hvis jeg er i byen og spise og der ingen grøntsager ell salattern, savner jeg det VILDT og kan finde på at smide et par tomater og en halv agurk i halsen, når jeg kommer hjem. Og motion.... Hvis jeg ikke får dyrket motion (løb, cykling, gang) ret jævnligt, får jeg det simpelthen dårligt. Kan ikke overskue noget, dårligt humør, ked af det og opgivende. Det hele lyder så helligt, men jeg taber mig ikke af det. Er virkelig helt perfekt til at forbrænde præcis ligeså meget som jeg indtager ;-)

Fuuuuuuuuuuck hvor gad jeg godt have det som dig!!

Anmeld

18. september 2013

StudPsyk

E.J.mor. skriver:

Cola har jeg været afhængig af i 15 år  så stoppet jeg med det, troede  jeg skulle stille skoene så mange abstinenser fik jeg i 3 uger,og ændret kost og tabte 30 kg på 1 1/2 år

men nu jeg kommet til at hoppe på lidt cola igen det noget mega øv,for vil gerne af med den igen,så babyen i mavsen ikke tænker fuuuck gg

jo og jeg ELSKER CHOKOLADE OG NACHOES M MASSER AF OST

Hvad gjorde du ellers ud over at droppe cola?

Jeg er meeeeeeeeeeeega sodavandsafhængig!!

Anmeld

18. september 2013

Kloster

Loa skriver:

Fuuuuuuuuuuck hvor gad jeg godt have det som dig!!

Griner... Er heller ikke noget, man bare bliver :-) Ikke en dårlig afhængighed, men tager virkelig lang tid at vende sine vaner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.