Hvad er du afhængig af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
25 svar
7 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været afhængig af sodavand i 2 år, for et halvt år siden skiftede jeg sodavand ud med vand og chips ud med æbler og gulerødder, siden da er 11 kilo røget! 

Meeeen, helt væk er sodavand ikke, for jeg har den regl at hvis vi er ude at spise/i bio eller andet, så må jeg godt, men det skal være light!

Men nu er jeg derimod blevet afhængig af gulerødder, hvilket er godt nok, men har idag og igår samlagt spist 2 kilo gulerødder..

Hvad er du afhængig af? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Muhmi

Chokolaaadeeee! God fed ost, kakao, sodavand (cola) og min kaffe med masser af sukker...

Er en gris I know it... 

Anmeld

14. september 2013

asff

Anonym skriver:

Jeg har været afhængig af sodavand i 2 år, for et halvt år siden skiftede jeg sodavand ud med vand og chips ud med æbler og gulerødder, siden da er 11 kilo røget! 

Meeeen, helt væk er sodavand ikke, for jeg har den regl at hvis vi er ude at spise/i bio eller andet, så må jeg godt, men det skal være light!

Men nu er jeg derimod blevet afhængig af gulerødder, hvilket er godt nok, men har idag og igår samlagt spist 2 kilo gulerødder..

Hvad er du afhængig af? 

Sushi med alt for meget wasabi! 

Og crüsli.. 

Anmeld

14. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kaffe med sukker og mælk og smøger er absolut mine største afhængigheder. Kan ikke fungere uden, og selvom det ikke er sååååååå sundt, så nyder jeg det

Alt andet i mit liv ville jeg kunne skære væk uden problemer

Anmeld

14. september 2013

jydeinden

light cola og delvist chokolade

Anmeld

14. september 2013

Laulund87

Ikke noget og jeg er ret så stolt

Før SKULLE jeg have slik og cola hver dag. Især chokolade! Men det er jeg holdt med og det har holdt hårdt

Spiste chokoladekiks og ostepops i går og jeg har sååå ondt i maven i dag. Kan åbenbart ikke tåle det længere..

Anmeld

14. september 2013

CaWi

Uh jamen.... Chokolade, kage, chips, sodavand, kakao, juice, vingummi. Ja bare der er sukker i. Har vi det hjemme ja så spiser jeg det også lyn hurtigt.
Har flere gange ville tabe mig en fire-fem kilo, men efter et par dage, synes jeg simpelthen at livet er så kedeligt og sygt, hvis ikke jeg kan spise det jeg har lyst til.

Anmeld

14. september 2013

Swerg

Brie ost .... 

Anmeld

14. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Pomfritter.. Jeg elsker dem! Og sushi. Mmmh!

Anmeld

14. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvad er du afhængig af? 

Cola!! Men kan sagtens gå en hel arbejdsdag(8timer) uden at drikke noget.. men det er guld værd lige nu hvor jeg ligger syg og så bliver der bare drukket masser.. Desværre skal man op og hente mere, når det er slut og der er 20-30 gå tur derop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.