Hvad er du afhængig af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

debbie19

jeg er pommefrits afhægning hehe får vi et par gane eller 4 i ugen enten hjemmelaved eller dem man smider i ovnen. drikker dog også en del sodavand i perioder men somregel light selv om det er mega usundt kan jeg bedst li det. og vis der ikke er andet så drikker jeg det men måske bare ik samme mængde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

E.J.mor.

Cola har jeg været afhængig af i 15 år  så stoppet jeg med det, troede  jeg skulle stille skoene så mange abstinenser fik jeg i 3 uger,og ændret kost og tabte 30 kg på 1 1/2 år

men nu jeg kommet til at hoppe på lidt cola igen det noget mega øv,for vil gerne af med den igen,så babyen i mavsen ikke tænker fuuuck gg

jo og jeg ELSKER CHOKOLADE OG NACHOES M MASSER AF OST

Anmeld

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg har været afhængig af sodavand i 2 år, for et halvt år siden skiftede jeg sodavand ud med vand og chips ud med æbler og gulerødder, siden da er 11 kilo røget! 

Meeeen, helt væk er sodavand ikke, for jeg har den regl at hvis vi er ude at spise/i bio eller andet, så må jeg godt, men det skal være light!

Men nu er jeg derimod blevet afhængig af gulerødder, hvilket er godt nok, men har idag og igår samlagt spist 2 kilo gulerødder..

Hvad er du afhængig af? 

Æbler! (Helst pink lady)
Jeg er helt tosset med dem, og kan nemt leve af dem haha!

Anmeld

14. september 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg har været afhængig af sodavand i 2 år, for et halvt år siden skiftede jeg sodavand ud med vand og chips ud med æbler og gulerødder, siden da er 11 kilo røget! 

Meeeen, helt væk er sodavand ikke, for jeg har den regl at hvis vi er ude at spise/i bio eller andet, så må jeg godt, men det skal være light!

Men nu er jeg derimod blevet afhængig af gulerødder, hvilket er godt nok, men har idag og igår samlagt spist 2 kilo gulerødder..

Hvad er du afhængig af? 

Alt der indeholder sukker

Anmeld

14. september 2013

B&J

min afhæninghed er vist madlavning og finde opskrifter men det er jo ikke usundt, tror jeg lid thar byttet alt det usunde ud med det for bruger mange timer på det...

ellers er det kun alm slik eller chips i weekenden, vi har sodavanden i køleskabet men drikker lige så meget vand eller saft som sodavand...

så jaaa ved det faktisk ikke.. ud over min mad må gerne være stærkt og helst en eller anden form for chili i

Anmeld

14. september 2013

Maja88

Rød scoop saftevand

Anmeld

14. september 2013

Monski

Anonym skriver:

Hvad er du afhængig af? 

Sodavand og chokolade! Mmmh
Men nu spiser jeg hytteost eller tomater og fetaost når jeg bliver små sulten - og det er jeg ligeså afhængig af nu

Anmeld

14. september 2013

Momster89

Hytteost og advokado...

Anmeld

18. september 2013

Kloster

Hvad er du afhængig af? 

Jeg er afhængig af grøntsager og motion. Og det er helt ærligt! Hvis jeg er i byen og spise og der ingen grøntsager ell salattern, savner jeg det VILDT og kan finde på at smide et par tomater og en halv agurk i halsen, når jeg kommer hjem. Og motion.... Hvis jeg ikke får dyrket motion (løb, cykling, gang) ret jævnligt, får jeg det simpelthen dårligt. Kan ikke overskue noget, dårligt humør, ked af det og opgivende. Det hele lyder så helligt, men jeg taber mig ikke af det. Er virkelig helt perfekt til at forbrænde præcis ligeså meget som jeg indtager ;-)

Anmeld

18. september 2013

Helloo

Fakta's billige sport's sodavand, karry, og jule småkager/mad!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.