Rikke2404 skriver:
Ja, jeg er lidt nysgerrig om hvor meget det er løbet op i hos jer, mht udstyr til baby, tøj osv.
Jeg syntes virkelig vi har været gode til at bruge så få penge som muligt, men alligevel få nogen rigtig skønne ting! Vi får dog alligevel kommentar fra venner og fx også min svigermor, om at vi køber for mange nye ting. Hun ville tilbyde både autostole og dyner fra hendes den mindstes tid. Hun er altså 9år. Det kunne jeg bare ikke tage i brug
Ved ikke om det virker sippet. Men jeg vil bare rigtig gerne købe nye og lækre ting til vores piger
Og hvis jeg sagde ja tak, ville alle tingene jo være forskellige, fordi vi skal have to piger. Det ville heller ikke være nær så fint 
Nå, men tilbage til vores udstyr:
Barnevogn, købt brugt (1år gammel) med alt udstyr til - 2000kr
Tremmesenge + madresser, sengetøj, sengerand mm. (NY) - 1500kr
Babyalarm (NY) - 899kr
Autostole (NY)- 1200kr
Tøj (NY) - max 500kr. Har en veninde med en datter, som er ½år, og har fået sækkevis af mega sødt pigetøj. Så mangler slet ikke på den post 
Skråstole - Fået af veninde
Badekar - Fået af veninde
Puslebord fra Troll - Fået af min mor og far 
Ammepude - Fået af veninde. Helt ny, da hun ikke kunne bruge den.
Aktivitetstæppe - Fået i gave af min faster
.. Kan ikke huske om jeg har fået det hele med
Men ialt indtil videre: 6099kr! Det syntes jeg jo ikke lyder af alverden, når man tænker på at det er til 2 
skal du ikke ha tvillinger..er autostol posten 1200 så ikke for lidt hvis de fra nye??

her tror jeg vi havnede på 20000 i alt.
barnevogn (stel brugt, kasse ny), brugt lift - 7900,-
madresser til seng, lift, vogn, lagner dertil ca 1300,-
autostol - arvet
tremmeseng 2000,-
puslekommode 1000,
sengerand, sengetøj 1200,-
babyalarm - 1000
tøj tæt på 3000-3500 i to størrelser
ammepude 150
stokke trip trap new born set 900,- (vil ikke undvære den for noget)
også brugte vi mange penge på at sætte værelse i stand, ligge nyt gulv, fjerne tapet, spartle glat og sætte filt op..
i værelset er der sebra bogkasser 900kr, rumdeler 600kr, kasser 400,- kommode 600,. lamper, 400