Hvor mange penge brugte i på baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Lykke:)

Rikke2404 skriver:

Det er bare skønt! Så er det også lidt nemmere at finde penge til det man gerne selv vil du og indvistere i til baby 

Det gør jeg også!  Min kæreste må gang på gang næsten bære mig ud af babysam.. 

Ja! Det hjælper MEGET! Mine svigerforældre betalte halvdelen af vores barnevogn fx, og det gjorde da at jeg fik min drømmebarnevogn. så lækkert!
Og så har vi fået tremmeseng af min far og en masse dimseting af min mor. Så lækkert

Ååååh babysam! Jeg ELSKER den butik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

pcoramt

Rikke2404 skriver:

Tak 

Hvis vi havde sparet lidt mere op, og havde en lidt større indkomst, havde jeg nok også gået mere eller mindre amok i luksus varer til babyerne  Min kæreste er ved Danjord og jeg er sygtmeldt, så det er ikke det helt vilde.. 

Vores graviditet var ikke planlagt som sådan. Vi havde snakket om det, og der gik kun en månede, så var jeg gravid  Så man kan godt sige at det egentlig kom bag på os  Men det lyder da til at jeres drenge får det SÅ godt, og bestemt ikke kommer til at mangle noget! 

Nej hvor sjovt! Vores mænd er kollegaer! :p han fortalte godt om en kollega der skulle være far til tvillinge piger

Anmeld

13. september 2013

Albertsen92

Autostol med isofixbase 500 kr
Barnevogn, emmaljunga bss med tilbehør 7500 kr
Tremmeseng, legetæppe, alt muligt tøj og andet diverse, juniordyne, sengetøj, håndklæder, bøger, legetøj osv 1000 kr
Madras til tremmeseng 159 kr
Tøj ca 1000 kr str50-68
Bleer, vådservietter, skumklude, pleje til den første lange tid 0 kr
Sengetøj, 2 sæt 130 kr (får et sæt til af min mor)
Lagner, min 2 stk til lift, barnevogn, seng 159 kr
Sengerand fra sebra 400 kr på tilbud
Puslepude fra sebra 225 kr på tilbud
Dyne på tilbud, 90 kr
Sutter, 6 stk 0 kr
Flexibath fået i gave
Indsats til flexibath 129 kr
Kravlegård inkl legetøj og skråstol fået af søster
Trip trap stol låner vi, så 0 kr
Termometer 79 kr
Stofbleer 100 kr
Kommode 749 kr

Tror det var det

Tør ikke regne det ud, men ca 14.000 passer det ikke meget fint?

Anmeld

13. september 2013

ønskebørn74

Rikke2404 skriver:

Ja, jeg er lidt nysgerrig om hvor meget det er løbet op i hos jer, mht udstyr til baby, tøj osv.  Jeg syntes virkelig vi har været gode til at bruge så få penge som muligt, men alligevel få nogen rigtig skønne ting! Vi får dog alligevel kommentar fra venner og fx også min svigermor, om at vi køber for mange nye ting. Hun ville tilbyde både autostole og dyner fra hendes den mindstes tid. Hun er altså 9år. Det kunne jeg bare ikke tage i brug  Ved ikke om det virker sippet. Men jeg vil bare rigtig gerne købe nye og lækre ting til vores piger  Og hvis jeg sagde ja tak, ville alle tingene jo være forskellige, fordi vi skal have to piger. Det ville heller ikke være nær så fint 

Nå, men tilbage til vores udstyr: 

Barnevogn, købt brugt (1år gammel) med alt udstyr til - 2000kr

Tremmesenge + madresser, sengetøj, sengerand mm. (NY) - 1500kr 

Babyalarm (NY) - 899kr

Autostole (NY)- 1200kr

Tøj (NY) - max 500kr. Har en veninde med en datter, som er ½år, og har fået sækkevis af mega sødt pigetøj. Så mangler slet ikke på den post 

Skråstole - Fået af veninde

Badekar - Fået af veninde 

Puslebord fra Troll - Fået af min mor og far 

Ammepude - Fået af veninde. Helt ny, da hun ikke kunne bruge den. 

Aktivitetstæppe - Fået i gave af min faster

.. Kan ikke huske om jeg har fået det hele med  Men ialt indtil videre: 6099kr! Det syntes jeg jo ikke lyder af alverden, når man tænker på at det er til 2 

Barnevogn 7800 (-3000 som mine forældre giver)

Lifte/madrasser/lagner 1000

Slee Bee poser 1100

Børnemøbler/madrasser opbevaring 5500

Pusle bade stativ til badekaret 1600

Dyner/puder/tisseunderlag/sengetøj/sengerande/sengehimler 3200

Atostole/regnslag/putteposer/sædeskånere 2500

Anhængertræk/barnevognsplatform 6000

Lille klapvogn med tilbehør 1300

Ammepuder/ammecover 1000

Amme BH/ammenatkjoler 1000

Stofbleer 300

Babytøj 5000

Pusletaske 800

Babyalarmer 1600

Pusle/pleje/badeting 600

Badeslag 500

Legetøj/uroer osv. 2500

Mørklægningsgardiner 1000

Babymadopbevaring/sutteflasker osv. 800

Sutter/suttekæder 300

Ventetøj/BH'er/trusser 6000

Anmeld

13. september 2013

ønskebørn74

Vores ting er så købt over flere år pga. Vi har mistet så mange gange.. 

Anmeld

13. september 2013

baby012

Omkring 26000 

alt var nyt, og det er inkl. maling til værelset. 

Anmeld

13. september 2013

1990h

Rikke2404 skriver:

Ja, jeg er lidt nysgerrig om hvor meget det er løbet op i hos jer, mht udstyr til baby, tøj osv.  Jeg syntes virkelig vi har været gode til at bruge så få penge som muligt, men alligevel få nogen rigtig skønne ting! Vi får dog alligevel kommentar fra venner og fx også min svigermor, om at vi køber for mange nye ting. Hun ville tilbyde både autostole og dyner fra hendes den mindstes tid. Hun er altså 9år. Det kunne jeg bare ikke tage i brug  Ved ikke om det virker sippet. Men jeg vil bare rigtig gerne købe nye og lækre ting til vores piger  Og hvis jeg sagde ja tak, ville alle tingene jo være forskellige, fordi vi skal have to piger. Det ville heller ikke være nær så fint 

Babyalarm (NY) - 899kr

Autostole (NY)- 1200kr

Tøj (NY) - max 500kr. Har en veninde med en datter, som er ½år, og har fået sækkevis af mega sødt pigetøj. Så mangler slet ikke på den post 

.. Kan ikke huske om jeg har fået det hele med  Men ialt indtil videre: 6099kr! Det syntes jeg jo ikke lyder af alverden, når man tænker på at det er til 2 

skal du ikke ha tvillinger..er autostol posten 1200 så ikke for lidt hvis de fra nye??

her tror jeg vi havnede på 20000 i alt.

barnevogn (stel brugt, kasse ny), brugt lift - 7900,-

madresser til seng, lift, vogn, lagner dertil ca 1300,-

autostol - arvet

tremmeseng 2000,-

puslekommode 1000,

sengerand, sengetøj 1200,-

babyalarm - 1000

tøj tæt på 3000-3500 i to størrelser

ammepude 150

stokke trip trap new born set 900,- (vil ikke undvære den for noget)

også brugte vi mange penge på at sætte værelse i stand, ligge nyt gulv, fjerne tapet, spartle glat og sætte filt op..

i værelset er der sebra bogkasser 900kr, rumdeler 600kr, kasser 400,- kommode 600,. lamper, 400

Anmeld

13. september 2013

1990h

Rikke2404 skriver:

Babyalarm (NY) - 899kr

Autostole (NY)- 1200kr

glemte lige ting som, gardin til værelse, dyner, badekar med statil, pusletilbehør osv..husker ikek alle priserne..

Anmeld

13. september 2013

Rikke2404

pcoramt skriver:

Nej hvor sjovt! Vores mænd er kollegaer! :p han fortalte godt om en kollega der skulle være far til tvillinge piger

Ej ja, det er altså lidt pudsigt!  De gik hvis sammen idag kunne jeg forstå? 

Anmeld

13. september 2013

Rikke2404

1990h skriver:

skal du ikke ha tvillinger..er autostol posten 1200 så ikke for lidt hvis de fra nye??

her tror jeg vi havnede på 20000 i alt.

barnevogn (stel brugt, kasse ny), brugt lift - 7900,-

madresser til seng, lift, vogn, lagner dertil ca 1300,-

autostol - arvet

tremmeseng 2000,-

puslekommode 1000,

sengerand, sengetøj 1200,-

babyalarm - 1000

tøj tæt på 3000-3500 i to størrelser

ammepude 150

stokke trip trap new born set 900,- (vil ikke undvære den for noget)

også brugte vi mange penge på at sætte værelse i stand, ligge nyt gulv, fjerne tapet, spartle glat og sætte filt op..

i værelset er der sebra bogkasser 900kr, rumdeler 600kr, kasser 400,- kommode 600,. lamper, 400

Nej det passer skam med de 1200kr for autostolene :-) De var nedsat fra 1100kr til 599kr. Rent røverkøb! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.