Svenne skriver:
Du får lige lidt billeder, så er det nemmere at forklare.
Kurvene er fra Rice (ja, de er dyre! - men der findes sikkert tilsvarende meget billigere i et andet mærke)
Jeg har købt en lav rumdeler til min største søn, som hans maskiner kan stå ovenpå!
Jeg har to drenge, så vi har ingen barbie 
Kommoden er købt brugt - den kan alt hans tøj være i.
Bogkasserne er fra Jem & Fix. De koster kun 79 kr. pr. stk.
På mindstemandens værelse har vi vendt rumdeleren, så den står op - så går der mindst gulvplads!
Bøgerne kan også opbevares i en tallerkenrække - det ser meget dekorativt ud. De er faktisk ret flotte at kigge på 
Du kan lige se et eksempel på, hvor fint det kan se ud, når de selv laver pynt til væggen. Det er et farmor har fået min ældste søn til at lave til sin lillebror, da han blev døbt for to uger siden 
Til sidst vil jeg lige vise dig en tavle-væg vi har lavet. Det er faktisk ret nemt og billigt - og han synes det er sjovt at male på væggen! Vi gjorde det for at slippe for at tapesere hele værelse, da vi fjernene et fast skab i hjørnet 
jeg kan også rigtig godt li kurvene fra rice men som du siger er de desværre ret dyre, men hvor den er de lavet er det bare en snor er er snoet rundt eller er de flettet?? for så kunne det jo være at man skulle prøve at lave en selv
det er ikke galt for de kasser fra hjem g fix der må jeg ind og have et par stykker til deres bøger g film
det der med tavlen har jeg også brugt da vi boede i lejlighed da der var sådan nogen grimme blå skabe men der er ikke nok væk plads hvis de også skal have plads til legetøjet