Hjælp til indretning af børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

C-Dog

DianaRJS skriver:

skal siges vi faktisk bruger dem andre bruger til vasketøj, til at have legetøj, de er også fra jyst og ligner sådan en stor spand, i forskellige farver og vi har være hammer glade for dem

De der billige nogle i pangfarver? :-D dem bruger vi også de er geniale! Både til vasketøj, legetøj, og ungernes 117 par sko ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

DianaRJS

C-Dog skriver:

De der billige nogle i pangfarver? :-D dem bruger vi også de er geniale! Både til vasketøj, legetøj, og ungernes 117 par sko ;-)

jep lige præcis ;P her er der obevaret lego/bilbaner/togbaner i ;P de er fantastiske

Anmeld

13. september 2013

Svenne

helle85 skriver:

jeg vil prøve at flytte sengene i hver sin side og rumdeleren i midtenó g se om det kan lade sig gøre(for der skal jo stadig værer plads til at de kan lege

hvad er det for nogen storer kurve du har??? dem vi har er i plastik fra jysk også nogen kasser i pladst.

det var en god ide det med tegningerne på væggen tor jeg køber et lærrede til dem hver så de kan male et billede

også har jeg længe tænkt på at sætte en svævehylde op over hoved enden på deres seng

jeg har tænkt på at købe en til dem hver af dem her i julegave(de få som regl 3 gaver så i år gør vi en undtagelse og giver dem en praktisk gave og de andre 2 noget som de ønsker sig) for de kan lige stå under den halvhøje seng.

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler /boernemoebler/garderobe-og-opbevaring/kids-klodsk asser-saet-med-3-stk-/p/100014507?point=1&even t=32

hvad gør du med alt det store legetøj som storer biler, barbie biler osv??

Du får lige lidt billeder, så er det nemmere at forklare.

Kurvene er fra Rice (ja, de er dyre! - men der findes sikkert tilsvarende meget billigere i et andet mærke)

Jeg har købt en lav rumdeler til min største søn, som hans maskiner kan stå ovenpå!
Jeg har to drenge, så vi har ingen barbie

Kommoden er købt brugt - den kan alt hans tøj være i.

Bogkasserne er fra Jem & Fix. De koster kun 79 kr. pr. stk.

På mindstemandens værelse har vi vendt rumdeleren, så den står op - så går der mindst gulvplads!

Bøgerne kan også opbevares i en tallerkenrække - det ser meget dekorativt ud. De er faktisk ret flotte at kigge på

Du kan lige se et eksempel på, hvor fint det kan se ud, når de selv laver pynt til væggen. Det er et farmor har fået min ældste søn til at lave til sin lillebror, da han blev døbt for to uger siden

Til sidst vil jeg lige vise dig en tavle-væg vi har lavet. Det er faktisk ret nemt og billigt - og han synes det er sjovt at male på væggen! Vi gjorde det for at slippe for at tapesere hele værelse, da vi fjernene et fast skab i hjørnet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2013

helle85

LinLin skriver:

Kan den ene seng stå op ad væggen hvor døren er? For så ville jeg gøre det så de havde hver sin ende... Og så evt rumdeleren ud i rummet. Hylder på væggene til legetøj og bøger. Det lille bord ud og måske et skrivebord(klapbord) hvor den halvhøje seng er..

Der er lidt svært når man ikke ved hvor stort rummet er

jeg har tænkt mig at prøve at sætte rum deleren i midten og sengene på hver side

ville du bare lave en række med hylder eller lave flere under hinanden i et hjørne feks.??

de få ikke noget skrive bord på værelset for lucas kan ikke lade vær med at tegne på væggene endnu, så vi vil købe et til at have stående i stuen

jeg kan godt måle rummet hvis det er

Anmeld

13. september 2013

helle85

ESV skriver:

Man kan få små bøtter prøve maling i de fleste farve handlere nogle steder koster de lidt men har hørt om nogen der har fået dem gratis og så måske købe nogle "figurer" håber du forstår og laver aftryk i mange farver på væggene. Et motiv til din dreng og et andet til din pige for på den måde at dele rummet og væggene op. Eller hvis du er god til at tegne så male noget selv frit fra hånden. Og evt nogle brugte møbler kunne komme til live med en klar maling eller hylde papir?

det var en rigtig god ide med malingen, jeg vil prøve at se om jeg kan finde nogen figuer. for er desværre ikke så god til at tegne

Anmeld

13. september 2013

helle85

DianaRJS skriver:

skal siges vi faktisk bruger dem andre bruger til vasketøj, til at have legetøj, de er også fra jyst og ligner sådan en stor spand, i forskellige farver og vi har være hammer glade for dem

er det dem her?? for det er også dem vi har

Anmeld

13. september 2013

LinLin

helle85 skriver:

jeg har tænkt mig at prøve at sætte rum deleren i midten og sengene på hver side

ville du bare lave en række med hylder eller lave flere under hinanden i et hjørne feks.??

de få ikke noget skrive bord på værelset for lucas kan ikke lade vær med at tegne på væggene endnu, så vi vil købe et til at have stående i stuen

jeg kan godt måle rummet hvis det er

Min søn har heller ikke tuscher på værelset (selvom han ikke tegner på væggen ) han leger/bygger lego på det. Og så har han også en gammel bærbar derpå)
Kan sætte et billede ind af hans værelse. Han har et par hylder nemlig

Anmeld

13. september 2013

LinLin

Davids værelse(7 år)

Han kan godt lide LEGO

Anmeld

13. september 2013

LinLin

Adam på tre har også ikeas lack-hylder over sengen

Anmeld

13. september 2013

helle85

LinLin skriver:

Davids værelse(7 år)

Han kan godt lide LEGO

hvor har du købt hylderne eller er det nogen du har malet?? og de små rumdeler???

syntes det er smart med de små rum i rumdeleren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.