helle85 skriver:
jeg vil prøve at flytte sengene i hver sin side og rumdeleren i midtenó g se om det kan lade sig gøre(for der skal jo stadig værer plads til at de kan lege
hvad er det for nogen storer kurve du har??? dem vi har er i plastik fra jysk også nogen kasser i pladst.
det var en god ide det med tegningerne på væggen tor jeg køber et lærrede til dem hver så de kan male et billede 
også har jeg længe tænkt på at sætte en svævehylde op over hoved enden på deres seng
jeg har tænkt på at købe en til dem hver af dem her i julegave(de få som regl 3 gaver så i år gør vi en undtagelse og giver dem en praktisk gave og de andre 2 noget som de ønsker sig) for de kan lige stå under den halvhøje seng.
http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler /boernemoebler/garderobe-og-opbevaring/kids-klodsk asser-saet-med-3-stk-/p/100014507?point=1&even t=32
hvad gør du med alt det store legetøj som storer biler, barbie biler osv??
Du får lige lidt billeder, så er det nemmere at forklare.
Kurvene er fra Rice (ja, de er dyre! - men der findes sikkert tilsvarende meget billigere i et andet mærke)
Jeg har købt en lav rumdeler til min største søn, som hans maskiner kan stå ovenpå!
Jeg har to drenge, så vi har ingen barbie 
Kommoden er købt brugt - den kan alt hans tøj være i.
Bogkasserne er fra Jem & Fix. De koster kun 79 kr. pr. stk.
På mindstemandens værelse har vi vendt rumdeleren, så den står op - så går der mindst gulvplads!
Bøgerne kan også opbevares i en tallerkenrække - det ser meget dekorativt ud. De er faktisk ret flotte at kigge på 
Du kan lige se et eksempel på, hvor fint det kan se ud, når de selv laver pynt til væggen. Det er et farmor har fået min ældste søn til at lave til sin lillebror, da han blev døbt for to uger siden 
Til sidst vil jeg lige vise dig en tavle-væg vi har lavet. Det er faktisk ret nemt og billigt - og han synes det er sjovt at male på væggen! Vi gjorde det for at slippe for at tapesere hele værelse, da vi fjernene et fast skab i hjørnet 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld