Jagten:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

bøllen

Tauf skriver:

Men det er faktisk nok den vigtigste scene i filmen for det er jo der det hele går galt.. og er lidt bange for at det kan ske rigtigt .

Jeg håber og tror ikke det sker sådan i virkeligheden. Men var et af de steder jeg tænkte aghh. Tror ski ikke bare man må det ?? Men hva ved jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Leonora

Det er sjældent at en dansk film rammer mig som jagten gjorde.
Og ja måske handles der ikke helt korrekt men pointen rammer dybt.

Jeg er i familie med Mads Mikkelsen og han har fortalt at den lille pige ikke var skyld i at en eneste scene skulle tages om. Hun leverede HVER gang. Meget importerene synes jeg
Derimod blev mange scener taget om pga fejl fra de voksne

fra mig

Anmeld

10. september 2013

LinLin

Tauf skriver:

Det var da rigtig godt. Desværre er jeg bange for at have du været en mand så havde sagen været blevet en anden

Måske... Tror det nu ikke her hvor jeg arbejder!

Men faktisk bliver mange kvinder også anklaget... Kan ikke huske hvor mange procent af de anklagede det er - måske 20 % der er kvinder... Men der er jo langt langt flere kvindelige pædagoger, så mændene er da desværre meget mere "udsatte"...

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Jeg håber og tror ikke det sker sådan i virkeligheden. Men var et af de steder jeg tænkte aghh. Tror ski ikke bare man må det ?? Men hva ved jeg.

Det må man hellere ikke. Men som hun også siger der i, så er hun gået til hendes ven/kæreste fordi hun ikke ved hvordan man skal forholde sig...
Men det hele er frygteligt tragisk, og ingen høre jo rigtigt på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.