Jagten:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
23 svar
5 synes godt om
10. september 2013

MyLove E

JJa jeg er lidt langsom så har først fået set filmen Jagten i går.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om den?

Altså jeg synes handling og budskabet er godt. Men synes på en måde der mangler noget. Og så synes jeg der er for meget dårligt skuespil i den. UNDTAGT hvis det er fordi den skal virke meget ikke fiæm agtig. Håber i forstår.

Men hvad synes i om den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

LinLin

Jeg synes den er god. Har set den een gang og vil gerne se den igen - man får jo altid lidt mere med jo flere gange man ser en film.

Ironisk nok var den i biografen da jeg selv blev anklaget for at have "været for tæt på et barn" (politiet ville naturligvis ikke gøre mere ved dén anklage, da der ikke på nogen måder var hold i den )

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

LinLin skriver:

Jeg synes den er god. Har set den een gang og vil gerne se den igen - man får jo altid lidt mere med jo flere gange man ser en film.

Ironisk nok var den i biografen da jeg selv blev anklaget for at have "været for tæt på et barn" (politiet ville naturligvis ikke gøre mere ved dén anklage, da der ikke på nogen måder var hold i den )

Ej det er jeg ked af at høre.

Men her i filmen bliver hele sagen jo også håndtere helt forkert og uprofessionelt. Desværre er jeg også bange for at det og så sker i virkeligheden.

Anmeld

10. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes den er helt fantastisk og rå!! X

Anmeld

10. september 2013

LinLin

Tauf skriver:

Ej det er jeg ked af at høre.

Men her i filmen bliver hele sagen jo også håndtere helt forkert og uprofessionelt. Desværre er jeg også bange for at det og så sker i virkeligheden.

Det tror jeg desværre også det gør... Heldigvis havde jeg både leder og dtl'er "med mig" - og alle mine kolleger

Anmeld

10. september 2013

lille fnug

Tauf skriver:

JJa jeg er lidt langsom så har først fået set filmen Jagten i går.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om den?

Altså jeg synes handling og budskabet er godt. Men synes på en måde der mangler noget. Og så synes jeg der er for meget dårligt skuespil i den. UNDTAGT hvis det er fordi den skal virke meget ikke fiæm agtig. Håber i forstår.

Men hvad synes i om den???

har også først lige set den og jeg giver dig helt ret. Moralen er god nok, men der mangler ligesom noget. Og synes også det er dårlig skuespil

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Jeg syntes den er helt fantastisk og rå!! X

Men jeg kan også rigtig godt lide den Men så alligevel ikke. Jeg kan ilke rigtig finde ud af det.

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

LinLin skriver:

Det tror jeg desværre også det gør... Heldigvis havde jeg både leder og dtl'er "med mig" - og alle mine kolleger

Det var da rigtig godt. Desværre er jeg bange for at have du været en mand så havde sagen været blevet en anden

Anmeld

10. september 2013

MorDk

Jeg synes den var RIGTIG god!

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

lille fnug skriver:

har også først lige set den og jeg giver dig helt ret. Moralen er god nok, men der mangler ligesom noget. Og synes også det er dårlig skuespil

Måske vi skal se den igen sammen :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.