Jagten:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, den er fantastisk, og at skuespillerne er meget overbevisende. Den lille pige spiller formidabelt - Thomas Bo Larsen spiller jo altid samme type, men gør det godt - Mads Mikkelsen overrasker mig gang på gang, fordi han er så alsidig og overbevisende, selv om han godt nok bliver brugt MEGET - og så nød jeg et sjældent filmgensyn med Susse Wold, som i den grad viste en ny side af sit talent. 

Jeg kan godt lide slutningen. Han slipper aldrig helt for mistanken og hadet, og det er en vigtig pointe i disse tider, hvor blot ordet pædofil får folk til at få fråde om munden og handle mere på følelser end fakta. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Laulund87

Jeg synes den er fantastisk! Men nøj den er hård og scenen med hunden kunne jeg næsten ikke klare

Synes skuespillet er helt i top faktisk!

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, den er fantastisk, og at skuespillerne er meget overbevisende. Den lille pige spiller formidabelt - Thomas Bo Larsen spiller jo altid samme type, men gør det godt - Mads Mikkelsen overrasker mig gang på gang, fordi han er så alsidig og overbevisende, selv om han godt nok bliver brugt MEGET - og så nød jeg et sjældent filmgensyn med Susse Wold, som i den grad viste en ny side af sit talent. 

Jeg kan godt lide slutningen. Han slipper aldrig helt for mistanken og hadet, og det er en vigtig pointe i disse tider, hvor blot ordet pædofil får folk til at få fråde om munden og handle mere på følelser end fakta. 

Jeg siger heller ikke at de er dårlig allesammen og udover piger nævner du jo også kun store skuespiller. .

Kan virkelig godt li hele idéen med film og ja især slutningen.
Han bliver ikke skudt vel ? Men han tror det for at vise at det altid vil sidde på ham..

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Jeg synes den er fantastisk! Men nøj den er hård og scenen med hunden kunne jeg næsten ikke klare

Synes skuespillet er helt i top faktisk!

Der hvor sønnen bliver bedt om aldrig at handle i brugsen mere. Den er skræmmende

Og at de kan finde på at slog på sønnen det er helt uacceptabelt

Anmeld

10. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Jeg siger heller ikke at de er dårlig allesammen og udover piger nævner du jo også kun store skuespiller. .

Kan virkelig godt li hele idéen med film og ja især slutningen.
Han bliver ikke skudt vel ? Men han tror det for at vise at det altid vil sidde på ham..

Jeg nævner hovedpersonerne? - kan ikke huske alle karakterer i filmen. 

Jeg tror ikke, han bliver skudt - i den omgang... Men frikendt og renset bliver han aldrig, ikke i lokalsamfundet. 

Anmeld

10. september 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Der hvor sønnen bliver bedt om aldrig at handle i brugsen mere. Den er skræmmende

Og at de kan finde på at slog på sønnen det er helt uacceptabelt

Ja det er skrækkeligt

En meget rørende film der virkelig ramte mig!

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Jeg syntes filmen er god . Dog var der nogle gange hvor jeg tænkte , sådan ville det non ikke helt havde foregået i virkeligheden som f.eks da de afhøre pigen. At de bare hiver hende ind.

men ellers en rigtig god rammende film. Var i biografen men måtte gå, så den efterfølgende på film. 

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Jeg syntes filmen er god . Dog var der nogle gange hvor jeg tænkte , sådan ville det non ikke helt havde foregået i virkeligheden som f.eks da de afhøre pigen. At de bare hiver hende ind.

men ellers en rigtig god rammende film. Var i biografen men måtte gå, så den efterfølgende på film. 

Men det er faktisk nok den vigtigste scene i filmen for det er jo der det hele går galt.. og er lidt bange for at det kan ske rigtigt .

Anmeld

10. september 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Ja det er skrækkeligt

En meget rørende film der virkelig ramte mig!

Og den ramte også mig meget Stilk

Anmeld

10. september 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Og den ramte også mig meget Stilk

LOL stilken holder sammen på det hele

Nå det var et sidespring, fy!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.