Sidste tjek inden fødslen + igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Clisolka

B&J skriver:

jaa det kan du men ja er det ikke bare typsik når de SKAL ud vil de ikke ud

Haha jo, han er altså en smule stædig - men der er ved at ske noget, for katten bliver ved med at være tæt på mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

FruStolpe

Ihh rigtig meget held og lykke med det. Hvor er det vildt at Bella allerede er storesøster lige om lidt.

Jeg for at han melder sin ankomst snart

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

FruStolpe skriver:

Ihh rigtig meget held og lykke med det. Hvor er det vildt at Bella allerede er storesøster lige om lidt.

Jeg for at han melder sin ankomst snart

Tak søde 

Yes, kun et spørgsmål om tid nu, men han er senest ude fredag - lidt vildt at tænke på ikke 

Anmeld

10. september 2013

B&J

Babymor2010 skriver:

Haha jo, han er altså en smule stædig - men der er ved at ske noget, for katten bliver ved med at være tæt på mig 

ej hvor sjovt den er det utroligt som dyr de kan opføre sig når der sker noget ind i mellem fantastisk

hihihi pas på det med stædigheden kan være det hænger ved det gør det rimelig meget her

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

B&J skriver:

ej hvor sjovt den er det utroligt som dyr de kan opføre sig når der sker noget ind i mellem fantastisk

hihihi pas på det med stædigheden kan være det hænger ved det gør det rimelig meget her

Haha ja det er faktisk lidt sjovt at hun ikke viger fra min side nu...  Puha ja, Bella var også stædig i sin mors mave (og er det lidt endnu )

Anmeld

10. september 2013

B&J

Babymor2010 skriver:

Haha ja det er faktisk lidt sjovt at hun ikke viger fra min side nu...  Puha ja, Bella var også stædig i sin mors mave (og er det lidt endnu )

jamen skal han ikke lige store søster lidt 

Anmeld

10. september 2013

Rikke2404

Babymor2010 skriver:

Så blev det mandag og jeg har i dag været på Rigshospitalet til sidste tjek hos min fødselslæge  Puuuh jeg har været noget spændt på i dag, for han løsnede mine hinder - novra det var ikke sjovt og krævede nogle tårer!!! Jeg har haft lidt murren og lidt ekstra plukveer der niver lidt, men ellers intet at mærke (endnu).... 

Først blev jeg dog scannet og lillefisen blev vurderet til ca. 3300 g - så en god vægt inden det går løs inden weekenden 

Nu får vi at se om løsningen hjælper - ellers skal jeg møde til igangsættelse på torsdag, hvor de vil tage vandet, da jeg er moden nok til det 

Jeg fik samtidigt underskrevet en erklæring på at jeg får en sterilisation, hvis det ender ud i et akut kejsersnit igen 

Sjovt at tænke på at jeg bliver sat i gang 39+4 - samme dag som da jeg fik taget vandet med Bella for 3 år siden 

Så senest fredag er jeg mor til 2 

Held og lykke med det hele!
Hvor må det være dejligt at vide at det hele snart er overstået, og du bare snart skal nyde den lille nye
Gælder mig til en update og billeder!

Anmeld

10. september 2013

FruStolpe

Babymor2010 skriver:

Tak søde 

Yes, kun et spørgsmål om tid nu, men han er senest ude fredag - lidt vildt at tænke på ikke 

Jo det er da næsten ikke til at tro. Men så igen,pigerne bliver jo 3 år lige om lidt.... Så kan man snakke om at tiden er gået stærkt

Bliver skønt at få ham ud i den store verden, har i bestemt hvad han skal hedde ??

Anmeld

11. september 2013

Clisolka

B&J skriver:

jamen skal han ikke lige store søster lidt 

Haha jo 

Anmeld

11. september 2013

Clisolka

Rikke2404 skriver:

Held og lykke med det hele!
Hvor må det være dejligt at vide at det hele snart er overstået, og du bare snart skal nyde den lille nye
Gælder mig til en update og billeder!

Mange tak skal du have - du har jo heller ikke lang vej tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.