Sidste tjek inden fødslen + igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

B&J

UHHHH hvor bliver det bare alt alt alt for spænde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Så blev det mandag og jeg har i dag været på Rigshospitalet til sidste tjek hos min fødselslæge  Puuuh jeg har været noget spændt på i dag, for han løsnede mine hinder - novra det var ikke sjovt og krævede nogle tårer!!! Jeg har haft lidt murren og lidt ekstra plukveer der niver lidt, men ellers intet at mærke (endnu).... 

Først blev jeg dog scannet og lillefisen blev vurderet til ca. 3300 g - så en god vægt inden det går løs inden weekenden 

Nu får vi at se om løsningen hjælper - ellers skal jeg møde til igangsættelse på torsdag, hvor de vil tage vandet, da jeg er moden nok til det 

Jeg fik samtidigt underskrevet en erklæring på at jeg får en sterilisation, hvis det ender ud i et akut kejsersnit igen 

Sjovt at tænke på at jeg bliver sat i gang 39+4 - samme dag som da jeg fik taget vandet med Bella for 3 år siden 

Så senest fredag er jeg mor til 2 

Held og lykke med det hele Glæder mig til en update

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Louise <3 Isabella skriver:

Held og lykke med fødslen søde!
Tænk at du allerede er så langt! Håber det hele kommer til at gå som smurt!

Tak sweety - ja tiden er gået hurtig ikke 

Anmeld

9. september 2013

Louise H.

Babymor2010 skriver:

Tak sweety - ja tiden er gået hurtig ikke 

Jo, det er den da i hvert fald
Synes ikke det var ret lang tid siden du annoncerede din graviditet

Anmeld

9. september 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Så blev det mandag og jeg har i dag været på Rigshospitalet til sidste tjek hos min fødselslæge  Puuuh jeg har været noget spændt på i dag, for han løsnede mine hinder - novra det var ikke sjovt og krævede nogle tårer!!! Jeg har haft lidt murren og lidt ekstra plukveer der niver lidt, men ellers intet at mærke (endnu).... 

Først blev jeg dog scannet og lillefisen blev vurderet til ca. 3300 g - så en god vægt inden det går løs inden weekenden 

Nu får vi at se om løsningen hjælper - ellers skal jeg møde til igangsættelse på torsdag, hvor de vil tage vandet, da jeg er moden nok til det 

Jeg fik samtidigt underskrevet en erklæring på at jeg får en sterilisation, hvis det ender ud i et akut kejsersnit igen 

Sjovt at tænke på at jeg bliver sat i gang 39+4 - samme dag som da jeg fik taget vandet med Bella for 3 år siden 

Så senest fredag er jeg mor til 2 

Uhh hvor er det hele bare spændende. Håber snart fødslen går igang af sig selv

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

B&J skriver:

UHHHH hvor bliver det bare alt alt alt for spænde....

Alt alt for spændende - troede ellers lige vi skulle afsted i dag, men sådan gik det ikke (men kan nå det endnu )

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

AnnL skriver:

Held og lykke med det hele Glæder mig til en update

Tak 

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

Louise <3 Isabella skriver:

Jo, det er den da i hvert fald
Synes ikke det var ret lang tid siden du annoncerede din graviditet

Nej, jeg synes også lige jeg har stået med de 2 streger - og nu har jeg snart lillebror i armene 

Anmeld

10. september 2013

B&J

Babymor2010 skriver:

Alt alt for spændende - troede ellers lige vi skulle afsted i dag, men sådan gik det ikke (men kan nå det endnu )

jaa det kan du men ja er det ikke bare typsik når de SKAL ud vil de ikke ud

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Uhh hvor er det hele bare spændende. Håber snart fødslen går igang af sig selv

Tak  Plukveerne tog en del til her til morgen, men de er stilnet af igen - men lad os nu se om det sætter gang i noget 

Jeg har dælme mange gange været i tvivl i dag om det var rigtige veer, men det er snydeveer, for de er stilnet af igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.