Sidste tjek inden fødslen + igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
42 svar
23 synes godt om
9. september 2013

Clisolka

Så blev det mandag og jeg har i dag været på Rigshospitalet til sidste tjek hos min fødselslæge  Puuuh jeg har været noget spændt på i dag, for han løsnede mine hinder - novra det var ikke sjovt og krævede nogle tårer!!! Jeg har haft lidt murren og lidt ekstra plukveer der niver lidt, men ellers intet at mærke (endnu).... 

Først blev jeg dog scannet og lillefisen blev vurderet til ca. 3300 g - så en god vægt inden det går løs inden weekenden 

Nu får vi at se om løsningen hjælper - ellers skal jeg møde til igangsættelse på torsdag, hvor de vil tage vandet, da jeg er moden nok til det 

Jeg fik samtidigt underskrevet en erklæring på at jeg får en sterilisation, hvis det ender ud i et akut kejsersnit igen 

Sjovt at tænke på at jeg bliver sat i gang 39+4 - samme dag som da jeg fik taget vandet med Bella for 3 år siden 

Så senest fredag er jeg mor til 2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Mi&Mi

Babymor2010 skriver:

Så blev det mandag og jeg har i dag været på Rigshospitalet til sidste tjek hos min fødselslæge  Puuuh jeg har været noget spændt på i dag, for han løsnede mine hinder - novra det var ikke sjovt og krævede nogle tårer!!! Jeg har haft lidt murren og lidt ekstra plukveer der niver lidt, men ellers intet at mærke (endnu).... 

Først blev jeg dog scannet og lillefisen blev vurderet til ca. 3300 g - så en god vægt inden det går løs inden weekenden 

Nu får vi at se om løsningen hjælper - ellers skal jeg møde til igangsættelse på torsdag, hvor de vil tage vandet, da jeg er moden nok til det 

Jeg fik samtidigt underskrevet en erklæring på at jeg får en sterilisation, hvis det ender ud i et akut kejsersnit igen 

Sjovt at tænke på at jeg bliver sat i gang 39+4 - samme dag som da jeg fik taget vandet med Bella for 3 år siden 

Held og lykke med fødslen

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Mi&Mi skriver:

Held og lykke med fødslen

Mange tak 

Anmeld

9. september 2013

Mi&Mi

Babymor2010 skriver:

Mange tak 

Uhh bliver altså bare helt skruk ved tanken om fødsler og små dejlige bebser

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Mi&Mi skriver:

Uhh bliver altså bare helt skruk ved tanken om fødsler og små dejlige bebser

Haha ja jeg kender det godt 

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Babymor2010 skriver:

Rigtig meget held og lykke!
Håber det går som smurt
Glæder mig til at høre opdates når den lille guldklump kommer til verden

Anmeld

9. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babymor2010 skriver:

Spændende om der kommer mere fut i plukveerne

Hvordan kan det være du bliver sat igang?

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Anonym23 skriver:

Rigtig meget held og lykke!
Håber det går som smurt
Glæder mig til at høre opdates når den lille guldklump kommer til verden

Tak 

Jeg skal nok lave en opdatering herinde til jer, når vi er hjemme igen - hvis ikke en af pigerne som jeg har på FB skriver herinde 

Anmeld

9. september 2013

Clisolka

Mor11 skriver:

Spændende om der kommer mere fut i plukveerne

Hvordan kan det være du bliver sat igang?

Lige pt. er de stilnet af igen - jeg tog en lur på sofaen tidligere da jeg var kvæstet efter i dag  Men lur mig om ikke vi skal afsted i nat 

Jeg bliver sat i gang før tid, da jeg ikke må gå over termin pga. diabetes  

Anmeld

9. september 2013

Louise H.

Held og lykke med fødslen søde!
Tænk at du allerede er så langt! Håber det hele kommer til at gå som smurt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.