SjeBets skriver:
jeg tænker kan det ikke være her i starten hvor du skal igang igen du har de dumme vagter, fordi hvis du har frabedt dig dem er der nok også andre der har, og da de ikke har hold barsel, bruger de vel dig til at lappe nogle huller hvor andre ikke har ville have vagter, bare i en periode,
Min kollega har en datter der oplevede det samme hun kom tilbage og fik kun "lorte" vagter, men det er blevet bedre nu efter lidt tid, hvor de har fået lavet nyt vagskema og hun er "med" igen så at sige.
Jeg tror ikke på at nogle gider sidde og bruge tid på at straffe folk der kommer tilbage på barsel, bare fordi
Jeg tænker også du skal tænke kan jeg klare en uddannelse, med et lille barn mere, nu ved jeg ikke hvad du vil læse til, men det er også noget at have i mente vil jeg mene.
Ja mine vagter minder aller mest om sådan nogen "fylde ud" vagter.
Har ikke frabedt mig nogle vagter som sådan, bare spurgt om jeg ikke kunne undgå at være der til efter 16 to dage om ugen, da manden har lange dage de dage.
Det er der tænkt på, og det kan jeg godt klare, det bliver nok hårdt, men det er min drømmeuddannelse, så det skal klares. Efter at have været i butik i 6 år, er man ret motiveret til at få en uddannelse, så man kan komme væk. Skal uddanne mig til sygeplejerske
Anmeld