Hej alle i søde damer

Sagen er den, at jeg her om en måneds tid skal starte på arbejde igen efter endt barsel på andet barn.
Står i butik, og skal sidde i kassen det meste af tiden.
Tror næsten at min arbejdsplads ønsker at jeg siger op, .. De har ændret mine tider til nogen fuldstændig åndssvage tider, som nærmest ikke kan hænge sammen med at hente og bringe børn.
Var der nede og snakke med dem om, hvornår lange dage passede og ikke passede, (det ønskede de) og de ville prøve at se om de kunne få puslespillet til at gå op.
Da jeg så får min vagtplan ser jeg, at de dage jeg bedte om ikke at få lange dage, der har jeg fået lange dage..

så nu er vi afhængige af at bedsteforældre osv kan hente..
Nå, om to års tid skal jeg starte på uddannelse, og kunne godt tænke mig et barn endnu inden uddannelsen, (så jeg ikke behøver at sætte den på pause)
Har regnet ud, at det kommer til at passe ret godt, hvis jeg bliver gravid her oktober eller november, så passer det med barsel og studiestart osv.
Problemet er bare, at jeg er skide bange for hvad min arbejdsplads har tænkt sig at gøre, er bange for at de vil "straffe" mig..
De har, men jeg har haft barsel, blevet nødt til at fyre og sætte folk ned i timer fordi de skulle spare. (Det er ellers et ret stort firma) Tror godt, at de kunne finde på at fyre mig når jeg blev gravid og bare sige "vi skal spare", for så kan jeg jo intet gøre

Frygten for dette, har fået mig til at overveje at droppe barn nr. 3, og sådan burde det vel ikke være??