sover ikke om dagen!+!@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Camillos

110811 skriver:

men giver det ikke oftest problemer om natten? kan de have væske på ørene fra første levedag?

Ja det tror jeg godt... havde samme problemer med emma i 7 mdr så blev hun behandlet for møb og har sovet siden
. Ring direkte til en ørelæge du behøver ik henvisning...nej det er hele døgnet med møb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Pikku Myy

110811 skriver:

Jeg går snart ud af mit gode skind+!!!!!!! Mit barn sover ikke om dagen!!!!!! Han bliver snart 4 mdr og har fra dag 1 ikke sovet om dagen. Han vågner efter 30 min (ofte kortere) og er umulig at få til at sove igen.. på 4 mdr har jeg efterhånden prøvet alt.. han er aldrig udvilet og græder meget. Jeg bruger det meste af vores dag på at få ham til at sove. Han vil kun falde i søvn hvis jeg går rundt med ham i armene. Tager ofte en halv times tid. Jeg kan ikke li at tagr så meget ud fordi han er så svær at få til at falde i søvn og også sover så kort.. jeg er efterhånden ret frustreret. Begynder han nogensinde at sove?????

Jeg har 2 uafhængige spørgsmål:

Ændrer hans omgivelser sig efter han er faldet i søvn? Du skriver at du går rundt med ham i armene mens han falder i søvn. Lægger du ham fra dig når han sover?

Er der nogen omstændigheder hvor han ikke vågner efter de 30 minutter? En kørende barnevogn, vugget i armene eller lignende?

Anmeld

9. september 2013

*maygirl*

Min datter var på samme måde. Powernappede dagen igennem - tog kun 20 min af gangen og jeg bestilte ikke andet end at putte hende. Jeg prøvede også alt - men det eneste der virkede var at lade tiden gå og acceptere det.

Anmeld

9. september 2013

Lukas&Liam<3

Det lyder ikke helt som Lukas, for da han først sov var det fint. Men vi kunne sagtens bruge 2 timer på at putte. Og det var pga. Ørene. Jeg ville klart få ringet til en ørelæge. Lukas fik prikket hul på hans ører og der kom bare klistret væske ud fordi det havde været der så længe. Det stod også på i i hvert fald 4 måneder /: og nu ligger jeg ham med en flaske og giver ham sutten. Så drejer han bare hoved og lukker øjnene.
Grunden til vi ikke fandt ud af det var ørene var nemlig fordi når han endelig sov vågnede han ikke så tit som børn med øre problemer normalt ville gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.