sover ikke om dagen!+!@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Snartmortil3

modesty skriver:

Uh, det må være svært. En ting er hvis barnet har det fint med ikke at sove (nogle børn har bare ikke behovet), men det må virkelig være hårdt hvis han er mærkbart træt.

Det eneste jeg kan sige, er at jeg havde en veninde hvis dreng konsekvent brugte to timer hver aften på at falde i søvn (for natten), med skrig og skrål og brok. Lige pludselig, da han var omkring 10 mdr., ændrede det sig og han faldt i søvn med det samme uden problemer.

Så der er da en sandsynlighed for at det ændrer sig, men jeg tror at det er umuligt at forudsige hvornår.

Jeg håber også han lærer det.. Men jeg når intet i løbet af dagen. Han skal underholdes konstant når han er vågen hvis han ikke skal skrige sig til luftmangel
Jeg forstår det bare ikke.. Hvorfor sover de dog ikke når de er trætte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

lycly

110811 skriver:

Hej Luna.. Det er Lea og Oliver Jeg prøver at acceptere det, men når kl er 11 og jeg ikke engang har nået at spise eller tage tøj på så bliver jeg så frustreret at jeg er ved at græde!!!!!!!!!!!!! Fuck jeg er træt af det. Jeg tror ikke at han er sulten. Han spiser sjældent alt han bliver tilbudt.. :/

Haha nå det er dig! Åh ja, så kender jeg jo godt til situationen

Jeg tvivler ny også på at det ændrer noget at give grød :/ Og kender så godt de der dage, fx i dag så render jeg stadig i nattøj uden udsigt til at kunne komme i bad lige foreløbig :/

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

LuLy skriver:

Haha nå det er dig! Åh ja, så kender jeg jo godt til situationen

Jeg tvivler ny også på at det ændrer noget at give grød :/ Og kender så godt de der dage, fx i dag så render jeg stadig i nattøj uden udsigt til at kunne komme i bad lige foreløbig :/

Jeg ved hellet ikke hvad jeg forventer af mit indlæg men er bare så frustreret i dag. Og nogen dage sover han faktisk ok. En dag om ugen cirka.. han vågner stadig men kan få ham til at sove videre. Jeg vil snart begynde på grød. Det et snart det eneste jeg ikke har prøvet. Hvor meget spiser markus af mme ???

Anmeld

9. september 2013

lycly

110811 skriver:

Jeg ved hellet ikke hvad jeg forventer af mit indlæg men er bare så frustreret i dag. Og nogen dage sover han faktisk ok. En dag om ugen cirka.. han vågner stadig men kan få ham til at sove videre. Jeg vil snart begynde på grød. Det et snart det eneste jeg ikke har prøvet. Hvor meget spiser markus af mme ???

Han spiser 135 ml ca hver 2. time. Om natten hver 3.-4. time ca.

Anmeld

9. september 2013

Mother-love

110811 skriver:

Jeg går snart ud af mit gode skind+!!!!!!! Mit barn sover ikke om dagen!!!!!! Han bliver snart 4 mdr og har fra dag 1 ikke sovet om dagen. Han vågner efter 30 min (ofte kortere) og er umulig at få til at sove igen.. på 4 mdr har jeg efterhånden prøvet alt.. han er aldrig udvilet og græder meget. Jeg bruger det meste af vores dag på at få ham til at sove. Han vil kun falde i søvn hvis jeg går rundt med ham i armene. Tager ofte en halv times tid. Jeg kan ikke li at tagr så meget ud fordi han er så svær at få til at falde i søvn og også sover så kort.. jeg er efterhånden ret frustreret. Begynder han nogensinde at sove?????

Hvor mange timer sover han om natten?
Isabella havde nemlig denne mærkelige rytme at hun sov faktisk 16 Tim nærmest i streg. Hun blev lagt i seng 21.30 vågnede så hver 4. Time for at spise og faldte i søvn igen og sådan var det indtil 12-13 stykker næste dag. Vi kæmpede også med at få hende til at sove i løbet af dagen fordi alle sagde hun skulle sove. Og hun skreg også konstant. Da vi så sagde jamen fint så prøver vi og lade hende selv styrer det. Så fik vi en glad lille pige. Og ikke mindste os selv var mere afslappet. Hun var så vågen fra 12-13 stykker og frem til 21.30 men det var bare sådan hendes rytme var og vi havde en baby der stortset aldrig græd. Og hun lå tit alene og legede på hendes legetæppe eller sad lidt i skråstolen så vi kunne ordne de praktiske ting

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

Havanagila skriver:

Hvor mange timer sover han om natten?
Isabella havde nemlig denne mærkelige rytme at hun sov faktisk 16 Tim nærmest i streg. Hun blev lagt i seng 21.30 vågnede så hver 4. Time for at spise og faldte i søvn igen og sådan var det indtil 12-13 stykker næste dag. Vi kæmpede også med at få hende til at sove i løbet af dagen fordi alle sagde hun skulle sove. Og hun skreg også konstant. Da vi så sagde jamen fint så prøver vi og lade hende selv styrer det. Så fik vi en glad lille pige. Og ikke mindste os selv var mere afslappet. Hun var så vågen fra 12-13 stykker og frem til 21.30 men det var bare sådan hendes rytme var og vi havde en baby der stortset aldrig græd. Og hun lå tit alene og legede på hendes legetæppe eller sad lidt i skråstolen så vi kunne ordne de praktiske ting

Oliver sover fra 20-06 cirka.. Han er vågen 2-3 gange...
Han kan slet ikke styre det selv.. Han virker ikke glad og jeg skal underholde ham hele tiden.. Han kan ligge på legetæppet hvis han lige har spist, men det går hurtigt over, for så overmander trætheden ham. Jeg har prøvet at lade ham finde sin rytme.. Men så skriger han bare fra kl 08-20.. Uden at sove. jeg skal hjælpe ham til søvn, og jo mere træt han bliver jo længere tid tager det. så jo længere ud på dagen vi kommer jo mere umulig er han også og jeg vandrer frem og tilbage med ham i armene nogen dage er han ok.. men der er desværre langt i mellem dem

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

LuLy skriver:

Han spiser 135 ml ca hver 2. time. Om natten hver 3.-4. time ca.

oliver spiser 170 ml hver 3. time.. om natten spiser han kun en gang, men er ofte vågen og skal have sutten eller gåes rundt med...

Anmeld

9. september 2013

Camillos

110811 skriver:

Jeg går snart ud af mit gode skind+!!!!!!! Mit barn sover ikke om dagen!!!!!! Han bliver snart 4 mdr og har fra dag 1 ikke sovet om dagen. Han vågner efter 30 min (ofte kortere) og er umulig at få til at sove igen.. på 4 mdr har jeg efterhånden prøvet alt.. han er aldrig udvilet og græder meget. Jeg bruger det meste af vores dag på at få ham til at sove. Han vil kun falde i søvn hvis jeg går rundt med ham i armene. Tager ofte en halv times tid. Jeg kan ikke li at tagr så meget ud fordi han er så svær at få til at falde i søvn og også sover så kort.. jeg er efterhånden ret frustreret. Begynder han nogensinde at sove?????

Prøv at få undersøgt hans ører ? ... manglende søvn ka ofte være tegn på møb osv.

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

Camillos skriver:

Prøv at få undersøgt hans ører ? ... manglende søvn ka ofte være tegn på møb osv.

men giver det ikke oftest problemer om natten? kan de have væske på ørene fra første levedag?

Anmeld

9. september 2013

lycly

110811 skriver:

oliver spiser 170 ml hver 3. time.. om natten spiser han kun en gang, men er ofte vågen og skal have sutten eller gåes rundt med...

Ja okay, det tyder ikke rigtig på at det er sult der er problemet. Har I været til kiropraktor med ham? Det har vi tænkt os så snart vi har overstået barnedåben her i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.