Havanagila skriver:
Hvor mange timer sover han om natten?
Isabella havde nemlig denne mærkelige rytme at hun sov faktisk 16 Tim nærmest i streg. Hun blev lagt i seng 21.30 vågnede så hver 4. Time for at spise og faldte i søvn igen og sådan var det indtil 12-13 stykker næste dag. Vi kæmpede også med at få hende til at sove i løbet af dagen fordi alle sagde hun skulle sove. Og hun skreg også konstant. Da vi så sagde jamen fint så prøver vi og lade hende selv styrer det. Så fik vi en glad lille pige. Og ikke mindste os selv var mere afslappet. Hun var så vågen fra 12-13 stykker og frem til 21.30 men det var bare sådan hendes rytme var og vi havde en baby der stortset aldrig græd. Og hun lå tit alene og legede på hendes legetæppe eller sad lidt i skråstolen så vi kunne ordne de praktiske ting 
Oliver sover fra 20-06 cirka.. Han er vågen 2-3 gange...
Han kan slet ikke styre det selv.. Han virker ikke glad og jeg skal underholde ham hele tiden.. Han kan ligge på legetæppet hvis han lige har spist, men det går hurtigt over, for så overmander trætheden ham. Jeg har prøvet at lade ham finde sin rytme.. Men så skriger han bare fra kl 08-20.. Uden at sove. jeg skal hjælpe ham til søvn, og jo mere træt han bliver jo længere tid tager det. så jo længere ud på dagen vi kommer jo mere umulig er han også og jeg vandrer frem og tilbage med ham i armene

nogen dage er han ok.. men der er desværre langt i mellem dem
Anmeld