sover ikke om dagen!+!@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
23 svar
1 synes godt om
9. september 2013

Snartmortil3

Jeg går snart ud af mit gode skind+!!!!!!! Mit barn sover ikke om dagen!!!!!! Han bliver snart 4 mdr og har fra dag 1 ikke sovet om dagen. Han vågner efter 30 min (ofte kortere) og er umulig at få til at sove igen.. på 4 mdr har jeg efterhånden prøvet alt.. han er aldrig udvilet og græder meget. Jeg bruger det meste af vores dag på at få ham til at sove. Han vil kun falde i søvn hvis jeg går rundt med ham i armene. Tager ofte en halv times tid. Jeg kan ikke li at tagr så meget ud fordi han er så svær at få til at falde i søvn og også sover så kort.. jeg er efterhånden ret frustreret. Begynder han nogensinde at sove?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Hullabullabulla

110811 skriver:

Jeg går snart ud af mit gode skind+!!!!!!! Mit barn sover ikke om dagen!!!!!! Han bliver snart 4 mdr og har fra dag 1 ikke sovet om dagen. Han vågner efter 30 min (ofte kortere) og er umulig at få til at sove igen.. på 4 mdr har jeg efterhånden prøvet alt.. han er aldrig udvilet og græder meget. Jeg bruger det meste af vores dag på at få ham til at sove. Han vil kun falde i søvn hvis jeg går rundt med ham i armene. Tager ofte en halv times tid. Jeg kan ikke li at tagr så meget ud fordi han er så svær at få til at falde i søvn og også sover så kort.. jeg er efterhånden ret frustreret. Begynder han nogensinde at sove?????

Har du prøvet en slynge ?

Min søn på 6 måneder sover også kun max 45 minutter ad gangen , 4-5 gange om dagen, men er meget sjældent ked så det er nok søvn for ham. Han sover så også 10-12 timer i streg om natten.

Ellers måske en lang tur med barnevognen ?

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

Britt88 skriver:

Har du prøvet en slynge ?

Min søn på 6 måneder sover også kun max 45 minutter ad gangen , 4-5 gange om dagen, men er meget sjældent ked så det er nok søvn for ham. Han sover så også 10-12 timer i streg om natten.

Ellers måske en lang tur med barnevognen ?

Trust me!! Jeg har prøvet.. hvis jeg går med ham i barnevognen vågner han også efter samme tid også ligger han bare i barnevogn og skriger.. slyngen fungerede i en periode men ikke mere :-( han skriger og skriger og jeg skal gå rundt konstant.. har også prøvet slyngevuggen som bare er det samme som med barnevognen. .
hvis han så bare var udhvilet. Men han er ret pyldret det meste af tiden og skal sove 1-2 gange i timen

Anmeld

9. september 2013

modesty

110811 skriver:

Du siger du har prøvet alt, men du nævner ikke hvad "alt" er, så du får muligvis en del ubrugelige svar. 

Jeg vil også anbefale en slynge og en slyngevugge.

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

modesty skriver:

Du siger du har prøvet alt, men du nævner ikke hvad "alt" er, så du får muligvis en del ubrugelige svar. 

Jeg vil også anbefale en slynge og en slyngevugge.

Got your point. Men jeg mener alt.. barnevogn slynge slyngevugge zoneterapi, kiroparktor, sove med ham, overvåge ham og være der så snart han giver tegn på at vågne. Har prøvet at trække hans vågne perioder men så går det helt op i hat og briller.. argh

Anmeld

9. september 2013

lycly

Min søn er PRÆCIS ligesådan. Og jeg har også prøvet alt, intet virker. Jeg har valgt at acceptere det et par uger endnu og så forsøger jeg at starte op med grød - måske han er sulten?

Anmeld

9. september 2013

modesty

110811 skriver:

Got your point. Men jeg mener alt.. barnevogn slynge slyngevugge zoneterapi, kiroparktor, sove med ham, overvåge ham og være der så snart han giver tegn på at vågne. Har prøvet at trække hans vågne perioder men så går det helt op i hat og briller.. argh

Uh, det må være svært. En ting er hvis barnet har det fint med ikke at sove (nogle børn har bare ikke behovet), men det må virkelig være hårdt hvis han er mærkbart træt.

Det eneste jeg kan sige, er at jeg havde en veninde hvis dreng konsekvent brugte to timer hver aften på at falde i søvn (for natten), med skrig og skrål og brok. Lige pludselig, da han var omkring 10 mdr., ændrede det sig og han faldt i søvn med det samme uden problemer.

Så der er da en sandsynlighed for at det ændrer sig, men jeg tror at det er umuligt at forudsige hvornår.

Anmeld

9. september 2013

Muhmi

Hvordan sover han om natten?

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

LuLy skriver:

Min søn er PRÆCIS ligesådan. Og jeg har også prøvet alt, intet virker. Jeg har valgt at acceptere det et par uger endnu og så forsøger jeg at starte op med grød - måske han er sulten?

Hej Luna.. Det er Lea og Oliver Jeg prøver at acceptere det, men når kl er 11 og jeg ikke engang har nået at spise eller tage tøj på så bliver jeg så frustreret at jeg er ved at græde!!!!!!!!!!!!! Fuck jeg er træt af det. Jeg tror ikke at han er sulten. Han spiser sjældent alt han bliver tilbudt.. :/

Anmeld

9. september 2013

Snartmortil3

Muhmi skriver:

Hvordan sover han om natten?

han sover fra 20-06 med 2-3 opvågninger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.