Underlag til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Mother-love

Louise <3 Isabella skriver:

De er nemlig skide smarte :-) da vi ikke brugte kravlegården mere, røg de ind i hendes værelse, hvor vi lavede lege/hyggehjørne

De er nemlig super gode, og så kan man bygge store " klodser" af dem. Isabella synes de var vildt sjove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Christina :-)

grinny skriver:

Overvejede det også, men læste et sted at det ikke var så godt?

Og hvor finder man en madras der passer til?

Min stod ved siden a kravlegården for de hørte til:-)

Anmeld

8. september 2013

alonso

Jeg havde et vattæppe i min, og skumbrikker virker som en god ide, men jeg ville stadig komme et tæppe over.

Jeg har faktisk to Smallstuff vattæpper liggende, kan bare ikke finde ud af at ligge billeder ind. :-)

Anmeld

9. september 2013

FrkZier

grinny skriver:

Hvad/hvor har i købt underlag til kravlegården? 

Hvad er godt og bruge, og hvorfor? 

Og omvendt, hvad er ikke godt og bruge, og hvorfor?

Billeder og links er helt okay 

På forhånd tak for hjælpen 

pt har vi slet ikke nogen kravlegård, vi  har 'bare' et aktivitetstæppe med legetøj og så en slange der nææsten går hele vejen rundt

og hvis jeg så træner med ham i fx at trække sig op, rulle osv så har han et andet lidt tykkere og blødere tæppe vi ligger på gulvet eller i vores seng og gør det

her er lige to billeder, så kan du måske danne dig et billede af hvordan det ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2013

Alexander&Lærke

Vores kravlegård havde et sjovt målt, så jeg købte en dyne i IKEA som jeg lagde i bunden, den passede godt til og var derfor dejlig blød at ligge i. Til vores søn købte jeg et betræk til og til vores datter syede jeg selv et. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.