Underlag til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Her skal den stå i stuen når manden er på arbejde i længere tid, skal jo på toilettet og have mad en gang imellem 

Vi skal have en i soveværelset og stuen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Vi skal have en i soveværelset og stuen.. 

I skal jo også have to basser, min ene basse får altså ikke så stor en seng på hans værelse, haha  

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

Vi lagde de der skumbrikker man kan købe. Og så lagde vi et lidt tykt tæppe ovenpå. Da jeg synes en madres ville være for blød når hun skulle ligge på maven

Anmeld

7. september 2013

grinny

Havanagila skriver:

Vi lagde de der skumbrikker man kan købe. Og så lagde vi et lidt tykt tæppe ovenpå. Da jeg synes en madres ville være for blød når hun skulle ligge på maven

Det var også det jeg tænkte, at madrassen var for blød. 

Sidder lige og kigger på stof og tænkte om det er nok at lave et tæppe med evt. 2 eller 3 lag pladevat inde i

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

Jeg tænker at hvis i f.eks har sådan nogle skumbrikker. Du ved dem man kan samle som puslespil til gulvet. Så viljen mene at 2-3 lag er fint. Men hvis tæppet bare skal ligge ovenpå træpladen. Ville jeg nok måske ligge en 4 lag.

Anmeld

7. september 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

I skal jo også have to basser, min ene basse får altså ikke så stor en seng på hans værelse, haha  

Den ene skal stå ved min seng.. 

Anmeld

7. september 2013

grinny

Havanagila skriver:

Jeg tænker at hvis i f.eks har sådan nogle skumbrikker. Du ved dem man kan samle som puslespil til gulvet. Så viljen mene at 2-3 lag er fint. Men hvis tæppet bare skal ligge ovenpå træpladen. Ville jeg nok måske ligge en 4 lag.

Har ikke lige sådan nogle skumplader  Men kan nok mærke mig frem til hvor mange lag det skal være 

Anmeld

7. september 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Den ene skal stå ved min seng.. 

Vi har slet ikke så stort et værelse så hans seng kan stå inde ved os, overvejer at købe sådan en seng uden side (kan ikke huske hvad sådan en hedder )

Anmeld

7. september 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Vi har slet ikke så stort et værelse så hans seng kan stå inde ved os, overvejer at købe sådan en seng uden side (kan ikke huske hvad sådan en hedder )

De kan varmt anbefales.. Vi gav en til min søster og mand i barselsgave og de elskede den..

den heder babybay.. 

Anmeld

7. september 2013

Louise H.

Vi brugte bare skumplader/puslespil og 2 eller 3 lag tæpper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.