Underlag til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Mother-love

grinny skriver:

Har ikke lige sådan nogle skumplader  Men kan nok mærke mig frem til hvor mange lag det skal være 

Skumbrikkerne er super gode til gulvet også. Men ja mærk dig frem det er nok nemmest
Det tæppe vi brugte var et vi købte i Lidl, de havde et babytæppe tror vi gav 80 kr. Super sødt og tykt de har mange gange nogle super fine babyting i Lidl til billige penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

De kan varmt anbefales.. Vi gav en til min søster og mand i barselsgave og de elskede den..

den heder babybay.. 

Må ind og kigge en ekstra gang, er også bare bange for at købe og købe og slet ikke få det brugt 

Anmeld

7. september 2013

grinny

Havanagila skriver:

Skumbrikkerne er super gode til gulvet også. Men ja mærk dig frem det er nok nemmest
Det tæppe vi brugte var et vi købte i Lidl, de havde et babytæppe tror vi gav 80 kr. Super sødt og tykt de har mange gange nogle super fine babyting i Lidl til billige penge.

Jeg har købt både tøj, badekar, legetøj mm. i Lidl, de har nogle fantastiske tilbud 

Anmeld

7. september 2013

grinny

Louise <3 Isabella skriver:

Vi brugte bare skumplader/puslespil og 2 eller 3 lag tæpper

Kan se det er meget populært at bruge de der skumplader så overvejer da næsten at købe sådan et sæt 

Anmeld

7. september 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Må ind og kigge en ekstra gang, er også bare bange for at købe og købe og slet ikke få det brugt 

Tro mig hvis i har pladsen bliver denne brugt.. 

Anmeld

7. september 2013

Louise H.

grinny skriver:

Kan se det er meget populært at bruge de der skumplader så overvejer da næsten at købe sådan et sæt 

De er nemlig skide smarte :-) da vi ikke brugte kravlegården mere, røg de ind i hendes værelse, hvor vi lavede lege/hyggehjørne

Anmeld

7. september 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Tro mig hvis i har pladsen bliver denne brugt.. 

Tror nemlig godt vi kan få plads til sådan en, men må lige kigge og måle en ekstra gang.

Ellers kan den altid komme på ønskelisten 

Anmeld

7. september 2013

grinny

Louise <3 Isabella skriver:

De er nemlig skide smarte :-) da vi ikke brugte kravlegården mere, røg de ind i hendes værelse, hvor vi lavede lege/hyggehjørne

Så man kunne få et sæt i BR til 99 kr., det er jo billigt når de kan bruges i længere tid 

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

grinny skriver:

Jeg har købt både tøj, badekar, legetøj mm. i Lidl, de har nogle fantastiske tilbud 

Ja det har de. I har flere gange købt ting der. Både tøj, legetøj osv. Og har intet dårlig at sige om det overhovedet
God fornøjelse med at lave tæppet.

Anmeld

7. september 2013

grinny

Havanagila skriver:

Ja det har de. I har flere gange købt ting der. Både tøj, legetøj osv. Og har intet dårlig at sige om det overhovedet
God fornøjelse med at lave tæppet.

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.