buksedragt hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Pigent

Ja jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg synes det er pænt, så håber du kommer med din ærlige mening.
Jeg tænker ikke jumpsuit men mere til pænt brug og hvad man evt. skal have på til?

Hot

Jeg har to og jeg elsker dem. De er så behagelig at have på og jeg bruger mine til pæn brug.

Synes de er gode til unge piger, altså min mor skulle ikke gå i sådan en. Og så kommer det an på folks krops bygning om den sidder pænt på en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

liten-mamma

Wimmie skriver:

Du har ret - det passer slet ikke til kvinder over 40 med buksedragter 

Okay, de må være en undtagelse  Men man kan jo bestemt heller ikke se at de er 40, langt fra! 

Min mor ligner en på 40 og det ville ikke klæde hende med en buksedragt! Det er MIN holdning.

Anmeld

6. september 2013

Kakao

Hot hot hot!!! 

Jeg ville have købt en her i sommer, hvis ikke det er fordi, at de er lidt svære at amme diskret i

Anmeld

6. september 2013

Kamulla

hot.. jeg har 2..

1 med lange bukser og korte ærmer fra samsøsamsø og en shorts buksedragt fra scelected femme elsker begge 2

Anmeld

6. september 2013

Sander&Vitus-Mor

hot!! :-)

jeg har flere de er så dejlige og behagelige at have på, samtidig med de er smarte. :-) 

- synes dog ikke det klæder små tykke piger. Det skal helst være nogen med nogen lange ben, og normale/slanke af bygning! :-) 

ellers synes jeg de kommer til at ligne en lille trold med en pose på, ikke så yndigt!

Anmeld

6. september 2013

Wimmie

Okay, de må være en undtagelse  Men man kan jo bestemt heller ikke se at de er 40, langt fra! 

Min mor ligner en på 40 og det ville ikke klæde hende med en buksedragt! Det er MIN holdning.

Hehe, men hvordan ser man ud når man er 40? 

Har det ikke mere med udseende generelt end med alderen at gøre, og hvordan man bærerdragten...?
Jeg har haft en kollega på 60 der sagtens ville kunne bære en buksedragt (hun lignede i øvrigt også én på 40 &nbsp

Det jeg mener er bare at der findes "40, fed og færdig" og så er der dem der bærer alderen 40 som om de var 25 

Anmeld

6. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
VråJepsen skriver:

hot!! :-)

jeg har flere de er så dejlige og behagelige at have på, samtidig med de er smarte. :-) 

- synes dog ikke det klæder små tykke piger. Det skal helst være nogen med nogen lange ben, og normale/slanke af bygning! :-) 

ellers synes jeg de kommer til at ligne en lille trold med en pose på, ikke så yndigt!

Hmm...øv øv. Jeg er lille og med former og har lige købt en 

Anmeld

6. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Omsorgsgiver skriver:

Hmm...øv øv. Jeg er lille og med former og har lige købt en 

Hvis du synes den er smart til dig, er det jo sådanne det er. Jeg synés personligt ikke det ser smart ud. Men hvis du føler dig lækker i den, så det jo det! 

Anmeld

6. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter på 4 har et par stykker både med lange og korte ben, og hun er rigtig sød i dem.

Men til voksne er det absolut ikke min smag. Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.