buksedragt hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Buksedragt hot or not?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.488 visninger
28 svar
19 synes godt om
5. september 2013

Leneur

Ja jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg synes det er pænt, så håber du kommer med din ærlige mening.
Jeg tænker ikke jumpsuit men mere til pænt brug og hvad man evt. skal have på til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Bshizzle

Leneur skriver:

Ja jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg synes det er pænt, så håber du kommer med din ærlige mening.
Jeg tænker ikke jumpsuit men mere til pænt brug og hvad man evt. skal have på til?

Jeg vil sige.... det kommer HELT an på hvordan den sidder på en

Man kan enten ha høje stiletter på eller flade klipklapper ligende på

Jeg går ikke selv i sådan noget.. syntes ik min krop egner sig til

Anmeld

5. september 2013

TNBC

Leneur skriver:

https://www.google.com/search?q=buksedragt&cli ent=tablet-android-acer&site=webhp&source= lnms&tbm=isch&sa=X&ei=P-8oUveWA6KV0QWY 3oHQAg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1024&bih=60 0#biv=i%7C8%3Bd%7CDQ3_EvJRAqkD5M%3A

Ligesom dem her, kan jeg ikke li. Så vil jeg hellere have junpsuit.

Anmeld

5. september 2013

Hjaltesmor

Helt vildt fede!

Både med bare arme og fede smykker + høje hæle eller plain sort med fed, farvet blazer.

Den finder dog aldrig vej til mine lave bredmåsede/storbarmede krop.

Jeg tror, man skal være lidt mere lige op og ned for at det dur.

Anmeld

6. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg vil siger at det kommer helt an på højde og drøjde! Feks ser min tynde søster på 1.80 total smuk ud i buksedragt. Jeg derimod ser ik så fiks ud, da jeg har en helt anden facon og " kun" er 1.68 høj. Håber det gir mening?? Vh stine

Anmeld

6. september 2013

liten-mamma

Leneur skriver:

Jeg er vild med buksedragter! Det er da så smart Man kan nøjes med at have et stk. tøj på, istedet for at lede efter bukser og bluse der passer sammen. Det kommer selvfølgelig helt an på hvem der bærer den. Synes den henvender sig mest til unge piger, eller rettere sagt ikke nogle på min mors alder ihvertfald (hun er 41 år).

Man kan jo også gøre det til et fest-outfitt. Det gjorde jeg til min datters dåb.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2013

Loa

Har svaret hot.

Men som de fleste andre er jeg også af den mening at det kommer an på hvordan ens bygning er.
En høj og slank pige kan være super flot i sådan en dragt men har man bare lidt for meget på maven og numsen (som mig ) så er det ikke altid det flotteste... Desværre.....

Anmeld

6. september 2013

Leneur

liten-mamma skriver:

Jeg er vild med buksedragter! Det er da så smart Man kan nøjes med at have et stk. tøj på, istedet for at lede efter bukser og bluse der passer sammen. Det kommer selvfølgelig helt an på hvem der bærer den. Synes den henvender sig mest til unge piger, eller rettere sagt ikke nogle på min mors alder ihvertfald (hun er 41 år).

Man kan jo også gøre det til et fest-outfitt. Det gjorde jeg til min datters dåb.

så er det not for mig, da jeg er 40.

Anmeld

6. september 2013

gædde/gitte

Leneur skriver:

Har man fyldig numse så NOT !!!

Man får simpelthen en røv der starter midt på ryggen og slutter i skoene . Personligt ser jeg 25 kilo. Tungere ud i buksedragt - altså den løse pæne model. Jeg er pære facon...

Jeg solgt mange - men jeg er også hudløs ærlig, så kun til folk der kan bære dem...eller evt. Hvor en vest eller jakke kan hjælpe med at give figur men den vi har ( soya concept) er også med bindebånd og i en kvalitet med pænt fald, så man kan understrege ens figur

Anmeld

6. september 2013

Karina84

liten-mamma skriver:

Helt enig, og jeg havde faktisk noget lignende på til min datters dåb (også sort/hvid uden ærmer og høje hæle )  Godt nok er jeg ikke så høj, men med stilletterne så det rigtig fedt ud, og hold op jeg fik mange komplimenter  Men måske også fordi de ikke er vant til at se mig i dem... 

Så jeg siger HOT, til dem der kan bære dem og jeg elsker i hvert fald de par stykker jeg har hængende og vil gerne eje en eller to mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.