buksedragt hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Zelinasmor

Leneur skriver:

Ja jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg synes det er pænt, så håber du kommer med din ærlige mening.
Jeg tænker ikke jumpsuit men mere til pænt brug og hvad man evt. skal have på til?

Jeg synes det er pænt til høje og forholdsvis slanke kvinder. Jeg synes det er knap så pænt til lave, runde piger da sådan en ikke gør noget godt for ens figur så. Men det er jo smag og behag.

Jeg synes det ser ekstremt stilet ud med et par høje stiletter til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

MissTas

Leneur skriver:

Ja jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg synes det er pænt, så håber du kommer med din ærlige mening.
Jeg tænker ikke jumpsuit men mere til pænt brug og hvad man evt. skal have på til?

jeg synes de er rigtig flotte.. så med en høj sko eller ballerina til og evt. en skindjakke eller blazer

Anmeld

6. september 2013

MorDk

Til nogle er det pænt. Og hvis jeg skal være ærlig... og det skal man jo... så sys jeg at høje og slanke piger bær' dem bedst. Jeg er lille slank og lavbenet... og det klæder IKKE mig!

Anmeld

6. september 2013

modesty

Leneur skriver:

Det er umuligt at svare på, da det kommer an på den enkelte dragt og personen der bærer den.

Anmeld

6. september 2013

Faith

Synes det kommer meget an på hvilken kropsbygning man har. Synes man skal være ret slank for at den sidder pænt

Men når alt kommer til alt, handler det vel mest af alt om hvordan man har det i den. Synes der fåes rigtig mange flotte heldragter.

Anmeld

6. september 2013

Kris89

jeg har svaret NOT.

Det ligger bare SÅ fjernt fra min smag.

Anmeld

6. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hmm....nu bliver jeg da helt i tvivl. For har næsten lige købt mig sådan en men jeg er da lille og en smule rund med brede hofter og lår. Samt lidt mave. Jeg havde min veninde med da jeg prøvede den på og hun sagde da at det så pænt ud til mig. At den gjorde mig slankere. Men alle jer synes at det kun ejner sig til høje tynde piger. Skal jeg smide min ud så?? 

Anmeld

6. september 2013

Wimmie

Leneur skriver:

så er det not for mig, da jeg er 40.

Jeg synes ikke det har en dyt med alder at gøre men med facon - det ser bare ikke fedt ud til folk med lidt for megen sul på kroppen (jeg er selv én af dem og ville ALDRIG gå i buksedragt)

Men til nogle ser der bare super hot ud 

Anmeld

6. september 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Hmm....nu bliver jeg da helt i tvivl. For har næsten lige købt mig sådan en men jeg er da lille og en smule rund med brede hofter og lår. Samt lidt mave. Jeg havde min veninde med da jeg prøvede den på og hun sagde da at det så pænt ud til mig. At den gjorde mig slankere. Men alle jer synes at det kun ejner sig til høje tynde piger. Skal jeg smide min ud så?? 

Nej du ska da ej. jeg er os lille og med former og jeg har mange buksedragter og får altid komplimenter. klæd dig som du lyster

Anmeld

6. september 2013

Wimmie

liten-mamma skriver:

Jeg er vild med buksedragter! Det er da så smart Man kan nøjes med at have et stk. tøj på, istedet for at lede efter bukser og bluse der passer sammen. Det kommer selvfølgelig helt an på hvem der bærer den. Synes den henvender sig mest til unge piger, eller rettere sagt ikke nogle på min mors alder ihvertfald (hun er 41 år).

Man kan jo også gøre det til et fest-outfitt. Det gjorde jeg til min datters dåb.

Du har ret - det passer slet ikke til kvinder over 40 med buksedragter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.