Kan du passe dine sko efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

2721

Smilehul skriver:

Jamen jeg er selv 36/37 og kan ikke engang f å t ærene ned i  

Jeg er ikke gravid længere, min søn er 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

TrineMine86

Smilehul skriver:

Ej, det er bare noget fis med det vand i ens f ødder, skal v ære der  t ænk p å alle de sko, stiletter, ballerinaer til sommeren ..  åh mit hjerte 

Jeg har nu ikke vand i fødderne overhovedet, da jeg var gravid havde jeg sindssygt meget vand, men ikke mere, de er bare blevet længere.. Det lyder mærkeligt, men det er rigtigt 

Anmeld

5. september 2013

mariamiss6

Smilehul skriver:

Godmorgen til alle jer i de hyggelige stuer - her nydes en varm kop kaffe mmm 

Jeg var lige igennem mine sko i går aftes, og jeg kan IKKE passe nogle af de sko. Er normalt en str. 37. 

Alle mine smukke Bianco stiletter kan jeg slet ikke få på - selv de nye i kassen, som jeg havde købt!  vinterst øvlerne kan jeg slet ikke f å over, sandaler med lynl ås ved h ælen osv., det er som om min fod er blevet for bred???????

Det skal lige siges, at jeg har og d øjer STADIG med opsvulmede fusser/vand i f ødderne.. Giiiiiiiisp...

F år man sine normale f ødder igen!? 

Vil meget gerne have svar af folk, der har f ødt og h øre deres erfaringer og ellers er alle jo velkommen til at komme med brok, hvis de st år/stod i samme situation, som jeg s ådan set g øre nu 

Altså, når du har vand i fødderne er der jo en god grund til at du ikke kan passe dine sko. Vand i fødderne skulle jo gerne forsvinde igen, og gør det ikke det synes jeg du skal kontakte din læge, måske han/hun kan hjælpe dig med hvordan du kan slippe af med det igen

Bortset fra det, så er det ikke et helt ualmindeligt fænomen, at kvinder oplever at deres fødder er vokset en smule efter de har fået barn. Det kan jeg i hvert fald huske at have læst noget om da jeg selv var gravid.

Men altså, jeg ville ikke smide noget ud/sælge noget hvis jeg var dig, før du er sluppet af med væsken i kroppen. Måske du er heldig at det un er det der er probemet, så det er forbigående

Heldigvis for mig selv er min fødder åbenbart skrumpet en smule, eller har øndret for i hvert fald, så jeg nu er gået en lille størrelse ned.... OG det er ret fedt, når man før brugte 41-42, at man nu i stedet kan bruge 40-41..... Det gør det en hel del lettere at købe fede sko i alle prisklasser....

Anmeld

5. september 2013

Mussen2

Smilehul skriver:

Godmorgen til alle jer i de hyggelige stuer - her nydes en varm kop kaffe mmm 

Jeg var lige igennem mine sko i går aftes, og jeg kan IKKE passe nogle af de sko. Er normalt en str. 37. 

Alle mine smukke Bianco stiletter kan jeg slet ikke få på - selv de nye i kassen, som jeg havde købt!  vinterst øvlerne kan jeg slet ikke f å over, sandaler med lynl ås ved h ælen osv., det er som om min fod er blevet for bred???????

Det skal lige siges, at jeg har og d øjer STADIG med opsvulmede fusser/vand i f ødderne.. Giiiiiiiisp...

F år man sine normale f ødder igen!? 

Vil meget gerne have svar af folk, der har f ødt og h øre deres erfaringer og ellers er alle jo velkommen til at komme med brok, hvis de st år/stod i samme situation, som jeg s ådan set g øre nu 

Mine voksede 1 1/2 nr på to graviditeter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.