Kan du passe dine sko efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

Hjaltesmor

Smilehul skriver:

Godmorgen til alle jer i de hyggelige stuer - her nydes en varm kop kaffe mmm 

Jeg var lige igennem mine sko i går aftes, og jeg kan IKKE passe nogle af de sko. Er normalt en str. 37. 

Alle mine smukke Bianco stiletter kan jeg slet ikke få på - selv de nye i kassen, som jeg havde købt!  vinterst øvlerne kan jeg slet ikke f å over, sandaler med lynl ås ved h ælen osv., det er som om min fod er blevet for bred???????

Det skal lige siges, at jeg har og d øjer STADIG med opsvulmede fusser/vand i f ødderne.. Giiiiiiiisp...

F år man sine normale f ødder igen!? 

Vil meget gerne have svar af folk, der har f ødt og h øre deres erfaringer og ellers er alle jo velkommen til at komme med brok, hvis de st år/stod i samme situation, som jeg s ådan set g øre nu 

Mine fødder voksede næsten 2 størrelser under min graviditet og en uge efter fødslen havde jeg min tidligere størrelse igen.

Men jeg har en veninde, hvis fødder voksede en størrelse. Her 4 år efter er de stadigt en størrelse større. Så det er åbenbart forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

2721

Jeg havde hverken vand i kroppen eller lign og jeg er blevet et halvt nr større, har fået sådan en lille fed fod
Den er ikke blevet længere kun breder
Før var jeg 35/36 nu er jeg 36/37

Anmeld

5. september 2013

K&S

Smilehul skriver:

Jeg var lige igennem mine sko i går aftes, og jeg kan IKKE passe nogle af de sko. Er normalt en str. 37. 

Alle mine smukke Bianco stiletter kan jeg slet ikke få på - selv de nye i kassen, som jeg havde købt!  vinterst øvlerne kan jeg slet ikke f å over, sandaler med lynl ås ved h ælen osv., det er som om min fod er blevet for bred???????

Det skal lige siges, at jeg har og d øjer STADIG med opsvulmede fusser/vand i f ødderne.. Giiiiiiiisp...

Vil meget gerne have svar af folk, der har f ødt og h øre deres erfaringer og ellers er alle jo velkommen til at komme med brok, hvis de st år/stod i samme situation, som jeg s ådan set g øre nu 

Jeg gik fra str. 36 til str. 37 under graviditeten - her 3 år efter kan jeg stadig ikke passe mindre end 37 

Og jeg døjede ikke med hævede fødder under graviditeten 

Anmeld

5. september 2013

MorDk

Altså... jeg bruger stadig str.36 men har lige fået et par løbesko i 35½ hmmm....weird! Men de passer.

Anmeld

5. september 2013

Masig

Victoria2013 skriver:

Mine fødder er måske blevet en lillebittesmule bredere (men ikke meget), men længere er de ikke forblevet efter at væsken forsvandt - for så tror jeg ikke jeg kunne passe mine ballerinaer i str 36 mere - for de skal jo sidde stramt til og bare lidt længere fødder, så havde de været for små

Str. 37 i ballerinaer er også stadig altfor stort til mig

Jeg er også lige midt imellem nu.. 36 er lige på kanten til at være for små og strammer måske lidt mere end de burde, men en 37 er så for store og jeg "svupper" ud af dem når jeg går.. Det er altså ikke nemt 

Anmeld

5. september 2013

TrineMine86

Smilehul skriver:

NEJ 

Er gået 1-2 str op i sko efter jeg har fået vores søn, og han bliver 2år om 1 måned.. 

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

Havanagila skriver:

Alle de fine støvler og stilletter jeg kunne passe føring graviditet kan jeg ikke passe nu. Mine fødder er blevet et halvt nr større og Isabella er 2.3 år nu så tror ikke jeg kommer til at kunne passe dem

Det er bare suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt 

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

TrineMine86 skriver:

NEJ 

Er gået 1-2 str op i sko efter jeg har fået vores søn, og han bliver 2år om 1 måned.. 

Ej, det er bare noget fis med det vand i ens f ødder, skal v ære der  t ænk p å alle de sko, stiletter, ballerinaer til sommeren ..  åh mit hjerte 

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

2721 skriver:

Jeg havde hverken vand i kroppen eller lign og jeg er blevet et halvt nr større, har fået sådan en lille fed fod
Den er ikke blevet længere kun breder
Før var jeg 35/36 nu er jeg 36/37

Jamen jeg er selv 36/37 og kan ikke engang f å t ærene ned i  

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

MorDk skriver:

Altså... jeg bruger stadig str.36 men har lige fået et par løbesko i 35½ hmmm....weird! Men de passer.

Det er m åske modellen er er lidt til den lille side?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.