Kan du passe dine sko efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

Smilehul

liten-mamma skriver:

Ej hvor træls altså! 

Når jamen hvis du ikke har født endnu, kan du godt tage det lidt roligt Væsken burde jo gerne forsvinde når du har født. Kan godt være det kommer til at tage nogle uger, men det forsvinder da.

Jeg kan ikke passe mine ringe længere, men det fordi jeg tabte mig så meget efter fødslen, det er også bare rigtig surt

Puha, jeg forholder mig i ro efter alt s å  men surt du ikke kan passe din ringe! Du kan ikke f å den lavet mindre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Masig

Læste sjovt nok en artikel igår om problemet, for mine fødder er også blevet lidt større.. Kan godt passe de fleste af mine sko, men må som regel gå efter en større str nu end inden jeg blev gravid....

I artiklen stod der at det er meget normalt at fødderne bliver (og FORbliver) større efter graviditet... Det var noget med hormonerne og så noget med at når man bærer på den store vægt maven giver, så "flader" fødderne mere ud (altså det lille "svaj" under fødderne bliver presset nedad) og så virker fødderne jo en anelse længere og bredere... Og det vil de altså blive ved med...

Men hvor mange det sker for at man ligefrem må op i en større str fremover, det ved jeg så ikke.. Jeg har måtte op i en større str i visse sko, men bestemt ikke alle...

Anmeld

5. september 2013

Victoria2013

Masig skriver:

I artiklen stod der at det er meget normalt at fødderne bliver (og FORbliver) større efter graviditet... Det var noget med hormonerne og så noget med at når man bærer på den store vægt maven giver, så "flader" fødderne mere ud (altså det lille "svaj" under fødderne bliver presset nedad) og så virker fødderne jo en anelse længere og bredere... Og det vil de altså blive ved med...

Men hvor mange det sker for at man ligefrem må op i en større str fremover, det ved jeg så ikke.. Jeg har måtte op i en større str i visse sko, men bestemt ikke alle...

Mine fødder er måske blevet en lillebittesmule bredere (men ikke meget), men længere er de ikke forblevet efter at væsken forsvandt - for så tror jeg ikke jeg kunne passe mine ballerinaer i str 36 mere - for de skal jo sidde stramt til og bare lidt længere fødder, så havde de været for små

Str. 37 i ballerinaer er også stadig altfor stort til mig

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

Victoria2013 skriver:

Mine fødder er måske blevet en lillebittesmule bredere (men ikke meget), men længere er de ikke forblevet efter at væsken forsvandt - for så tror jeg ikke jeg kunne passe mine ballerinaer i str 36 mere - for de skal jo sidde stramt til og bare lidt længere fødder, så havde de været for små

Str. 37 i ballerinaer er også stadig altfor stort til mig

Hm, jeg er VIRKELIG ked af det, at jeg ikke kan passe mine sandaler og ballerinaer.. 

Bruger normalt 36/37.. Mine Nike Free er dog i 38,5, fordi de er s å sm å i str 

Anmeld

5. september 2013

dorthemus

Ja ingen problemer der

Anmeld

5. september 2013

Smilehul

dorthemus skriver:

Ja ingen problemer der

Havde du vand i kroppen? Hvor meget var dine fusser "svulmet" op

Anmeld

5. september 2013

Sabone

Jeg skal giftes på rådhuset på lørdag og har absolut intet andet end mine klipklappere, som jeg kan passe..

Synes ikke, jeg vil ud og investere i et par nye sko, hvis jeg ikke kan passe dem efter fødslen alligevel

Anmeld

5. september 2013

dorthemus

Smilehul skriver:

Havde du vand i kroppen? Hvor meget var dine fusser "svulmet" op

Altså jeg så godt ud indtil de sidste 1,5 måned inden jeg fødte og så gik kroppen amok havde meget vand i kroppen, ben og fingre mest. Heldigvis fødte jeg sidst i maj så havde bare klipklappere på

Anmeld

5. september 2013

Mother-love

Alle de fine støvler og stilletter jeg kunne passe føring graviditet kan jeg ikke passe nu. Mine fødder er blevet et halvt nr større og Isabella er 2.3 år nu så tror ikke jeg kommer til at kunne passe dem

Anmeld

5. september 2013

Clisolka

Smilehul skriver:

Godmorgen til alle jer i de hyggelige stuer - her nydes en varm kop kaffe mmm 

Jeg var lige igennem mine sko i går aftes, og jeg kan IKKE passe nogle af de sko. Er normalt en str. 37. 

Alle mine smukke Bianco stiletter kan jeg slet ikke få på - selv de nye i kassen, som jeg havde købt!  vinterst øvlerne kan jeg slet ikke f å over, sandaler med lynl ås ved h ælen osv., det er som om min fod er blevet for bred???????

Det skal lige siges, at jeg har og d øjer STADIG med opsvulmede fusser/vand i f ødderne.. Giiiiiiiisp...

F år man sine normale f ødder igen!? 

Vil meget gerne have svar af folk, der har f ødt og h øre deres erfaringer og ellers er alle jo velkommen til at komme med brok, hvis de st år/stod i samme situation, som jeg s ådan set g øre nu 

Det eneste jeg kunne passe til slut i graviditeten var mine klip klappere, så dem rendte jeg rundt i til jeg fødte i slut oktober. Da jeg havde født kunne jeg snildt komme i mine egne sko igen. 

I denne graviditet har jeg ingen problemer og kan gå i alle de sko som jeg har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.