Tiden går så hurtigt - nu kender vi kønnet på dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Dulgretz

Lou skriver:

Tusind tak for svar.. det da lidt pudsigt for min jordmoder sagde at de sygemelde alle fra uge 27, men det kan jo også være forskelligt fra område til område... 

Det er da flot du kunne foretsætte, men jeg kan godt se det praktiske i det når man studere, så skal man have det til at gå op med semestre og eksamener!! 

Hvornår fødte du?

Jeg har en del ferie tilbage, så jeg er ved at arrangere at jeg i stedet kan holde en fridag om ugen i en periode, for at aflaste mig selv en smule. Det synes jeg er meget lækkret. 

det skulle nemlig lige gå op med eksamen havde det også super indtil uge 32, hvor jeg begyndte at få en del vand i kroppen..

Endte med at føde 36+5.. Blev sat igang 2 dage forinden da jeg fik svangerskabsforgiftning. Nåede heldigvis at føde dem selv, inden det endte i aks.. Men det var også i sidste øjeblik, havde både påvirket nyre og lever inden de var ude.. Så havde de taget en blodprøve i løbet af den dag hvor jeg fødte, så var det endt i aks!

Det lyder som en rigtig god idé, med en ugentlig fridag, det havde jeg også på mit studie :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

ønskebørn74

Lou skriver:

Tusind tak.. !!! 

Ja to piger... det så vildt.. og i skal have to drenge.... WOW, så bliver der gang i den hihi  

Det er så hyggeligt. For vores vedkommende var vi så ligeglade med hvad det blev, bare de havde det godt!! Så det er vi lykkelige for.. afventer selvfølgelig den stores MD skanning, men hun gennemskannede dem i fredags og der var alt perfekt, så mon ikke det os er det om 4 uger 

Hvad med dig og arbejde... har du fået noget af vide om sygemelding? 

Vi var også ligeglade med kønnet.. Bare de er raske.. 

Og jeg har jo en hård graviditet, så jeg har været sygemeldt det meste af min graviditet.. 

Anmeld

4. september 2013

Lou

ønskebarn74 skriver:

Vi var også ligeglade med kønnet.. Bare de er raske.. 

Og jeg har jo en hård graviditet, så jeg har været sygemeldt det meste af min graviditet.. 

Ja det er rigtigt, du har været ret meget igennem..  der må jeg sige jeg har været ret heldig... det er først nu jeg begynder at mærke at det stikker og strækker alle mulige steder.. min iskas driller og lider  af hovedpine.. men ellers er jeg vidst heldig. 

Men er egentligst selv ok med at skulle sygemeldes tidligt, så får man ro på til at ordne alting derhjemme.. men det bliver måske også lidt kedeligt i længden?

Anmeld

6. september 2013

Karina

Sikke en fin mave du har

I Nordjyllandsamt sygemelder man allerede fra uge 20, jeg gik til uge 25. Lægen der scannede der blev faktisk sur over at jeg ikke var gået fra som de havde anbefalet.

Anbefalingerne kommer for at man så går de meste af tiden ud til uge 38, så man slipper uden om indlæggelse senere.

Jeg fødte i uge 37+1 og de vejede 3 kg og 3,4

Pø, pøj med tøserne

Anmeld

6. september 2013

Lou

Karina skriver:

Sikke en fin mave du har

I Nordjyllandsamt sygemelder man allerede fra uge 20, jeg gik til uge 25. Lægen der scannede der blev faktisk sur over at jeg ikke var gået fra som de havde anbefalet.

Anbefalingerne kommer for at man så går de meste af tiden ud til uge 38, så man slipper uden om indlæggelse senere.

Jeg fødte i uge 37+1 og de vejede 3 kg og 3,4

Pø, pøj med tøserne

Tak skal du have. 

Ok, de sygemelder altså en ligemeget hvad i uge 20?

Wow det er godt nok tidligt. Men der ligger selvfølgelig noget bag anbefalingen, så man skal selvfølgelig gøre hvad der er bedst for bebserne. 

Man vil jo også helst gå så så længe ud med babyerne, som overhovedet muligt, for at sikre deres størrelse... Så hvis man optimere deres forhold ved at gå hjemme, så er det da også at fortrække.

Men wow det var da nogle "store" bebser du fødte, lækkert at de ikke er så skrøbelige. Synes ofte tvillinger fødes med en vægt under 3.

Anmeld

6. september 2013

Muhmi

Heldige jer!  Stort tillykke og hvor DEJLIGT at du har en lækker graviditet

Anmeld

6. september 2013

Lou

Muhmi skriver:

Heldige jer!  Stort tillykke og hvor DEJLIGT at du har en lækker graviditet

Tusind tak!!! 

Vi føler os også meget heldige, men har kæmpet for dem i 4 år så de er virkelig også længe ventet. Det er så dejligt at alt bare går som det skal så  for at det forsætter sådan!! 

Anmeld

6. september 2013

Muhmi

Lou skriver:

Tusind tak!!! 

Vi føler os også meget heldige, men har kæmpet for dem i 4 år så de er virkelig også længe ventet. Det er så dejligt at alt bare går som det skal så  for at det forsætter sådan!! 

Det kan jeg godt forstå I gør... Hvert barn er bestemt intet mindre end et lille mirakel og at I så har to små mirakler er bare så vidunderligt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.