Jeg har bare slet ikke fået skrevet herinde, så nu kommer lige lidt update!
Jeg synes tiden føles langsom imellem alle milepælene, men i morgen er jeg 16+0, så jeg er jo snart ved at være halvvejs med krudtuglerne... det er bare så vildt.
I går var jeg til jordmoder for første gang, jeg skal føde på Roskilde og er blever tilknyttet et jordmoder team som er specialiceret i tvillinge graviditeter. Hun var super sød og det var mest bare en hyggelig sludder. Jeg fik af vide at man senest bliver sygemeldt i 27. uge men at mange bliver sygemeldt allerede i uge 22. Hvordan er i andres erfaringer med det?
Vi var til skanning i fredags 15+2 Kønsskanning
. Vi blev skannet hos skanningsjordmoderen i københavn, og hun kan varmt anbefales. Hun var så sød og meget grundig. HUn roste vores bebser og sagde de var nogle rigtige præmiebørn, så nu er jeg ikke længere så nervøs for gennemskanningen i uge 20.
Mange i vores familie og vennekredsen gættede på at vi ville få to drenge... vi havde ikke selv nogen fornemmelse overhovedet.. men det viste sig at være .....
TO PIGER
Så vildt... det havde jeg slet ikke forestillet mig, men jeg synes det er vildt hyggeligt, og glæder mig så meget til at gå i gang med at strikke søde kjoler til dem 

Så var der lige lidt lyd herfra 
Anmeld