Tiden går så hurtigt - nu kender vi kønnet på dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.716 visninger
27 svar
19 synes godt om
3. september 2013

Lou

Jeg har bare slet ikke fået skrevet herinde, så nu kommer lige lidt update!

Jeg synes tiden føles langsom imellem alle milepælene, men i morgen er jeg 16+0, så jeg er jo snart ved at være halvvejs med krudtuglerne... det er bare så vildt. 

I går var jeg til jordmoder for første gang, jeg skal føde på Roskilde og er blever tilknyttet et jordmoder team som er specialiceret i tvillinge graviditeter. Hun var super sød og det var mest bare en hyggelig sludder. Jeg fik af vide at man senest bliver sygemeldt i 27. uge men at mange bliver sygemeldt allerede i uge 22. Hvordan er i andres erfaringer med det?

Vi var til skanning i fredags 15+2 Kønsskanning . Vi blev skannet hos skanningsjordmoderen i københavn, og hun kan varmt anbefales. Hun var så sød og meget grundig. HUn roste vores bebser og sagde de var nogle rigtige præmiebørn, så nu er jeg ikke længere så nervøs for gennemskanningen i uge 20.

Mange i vores familie og vennekredsen gættede på at vi ville få to drenge... vi havde ikke selv nogen fornemmelse overhovedet.. men det viste sig at være .....

TO PIGER  Så vildt... det havde jeg slet ikke forestillet mig, men jeg synes det er vildt hyggeligt, og glæder mig så meget til at gå i  gang med at strikke søde kjoler til dem 

Så var der lige lidt lyd herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Lou

Jeg kan da lige vedhæfte det sidste mavebilled jeg har taget fra 14+5 

Synes selv det går ret stærkt... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2013

Lou

Nårh det er derfor jeg ikke skriver herinde... fordi der ikke er nogen der reagere overhovedet... 

Anmeld

3. september 2013

Frk.S

Lou skriver:

Nårh det er derfor jeg ikke skriver herinde... fordi der ikke er nogen der reagere overhovedet... 

Rolig rolig. Mange er vel nok på arbejde osv.

Tillykke med jeres 2 piger. Super fin mave du har. 

Jeg har ikke selv tvillinger så har ikke erfaring med sygemelding...

Anmeld

3. september 2013

mpr

Lou skriver:

Jeg synes tiden føles langsom imellem alle milepælene, men i morgen er jeg 16+0, så jeg er jo snart ved at være halvvejs med krudtuglerne... det er bare så vildt. 

I går var jeg til jordmoder for første gang, jeg skal føde på Roskilde og er blever tilknyttet et jordmoder team som er specialiceret i tvillinge graviditeter. Hun var super sød og det var mest bare en hyggelig sludder. Jeg fik af vide at man senest bliver sygemeldt i 27. uge men at mange bliver sygemeldt allerede i uge 22. Hvordan er i andres erfaringer med det?

Vi var til skanning i fredags 15+2 Kønsskanning . Vi blev skannet hos skanningsjordmoderen i københavn, og hun kan varmt anbefales. Hun var så sød og meget grundig. HUn roste vores bebser og sagde de var nogle rigtige præmiebørn, så nu er jeg ikke længere så nervøs for gennemskanningen i uge 20.

Mange i vores familie og vennekredsen gættede på at vi ville få to drenge... vi havde ikke selv nogen fornemmelse overhovedet.. men det viste sig at være .....

TO PIGER  Så vildt... det havde jeg slet ikke forestillet mig, men jeg synes det er vildt hyggeligt, og glæder mig så meget til at gå i  gang med at strikke søde kjoler til dem 

Stort tillykke med de to små piger Kan godt forstå du glæder dig helt vildt ^^

Og held og lykke med resten af graviditeten  for at du ikke behøver at gå fra tidligere end højest nødvendigt  - Ved desværre ikke så meget om at gå fra før tid så den kan jeg ikke hjælpe med ^^

Rolig søde ven da  Folk skal nok nå at komme og kommenterer på din update - kan jo være folk har kigget men ikke lige haft tid til at skrive lige nu men skriver senere? Det er jo ikke så vildt længe siden du smed din første indlæg ind selvom det godt kan føles som længe når man sidder og venter på svar  

Anmeld

3. september 2013

ønskebørn74

Lou skriver:

Dejlig Update.. 

Og så to piger.. 

Kæmpe tillykke med dem... 

Anmeld

3. september 2013

asff

Lou skriver:

STORT tillykke med de 2 små damer

Anmeld

4. september 2013

Lou

Frk.S skriver:

Rolig rolig. Mange er vel nok på arbejde osv.

Tillykke med jeres 2 piger. Super fin mave du har. 

Jeg har ikke selv tvillinger så har ikke erfaring med sygemelding...

Ja jeg er såmænd rolig  men når man kan se at der er 100 der har været inde og kigge og ikke en eneste som gider kommentere så bliver man jo bar elidt ked... 

Vi er super lykkelige for vores to piger, og er så glade for at de har det godt. 

Tak fordi du kommenterede 

Anmeld

4. september 2013

Lou

Chel1992 skriver:

Stort tillykke med de to små piger Kan godt forstå du glæder dig helt vildt ^^

Og held og lykke med resten af graviditeten  for at du ikke behøver at gå fra tidligere end højest nødvendigt  - Ved desværre ikke så meget om at gå fra før tid så den kan jeg ikke hjælpe med ^^

Rolig søde ven da  Folk skal nok nå at komme og kommenterer på din update - kan jo være folk har kigget men ikke lige haft tid til at skrive lige nu men skriver senere? Det er jo ikke så vildt længe siden du smed din første indlæg ind selvom det godt kan føles som længe når man sidder og venter på svar  

Tusind tak, vi er SÅ glade.. det er slet ikke til at beskrive!!

Jeg har en ambivalent følelse angående det med at blive sygemeldt, ... det er mærkeligt at tænke på at skulle gå fra så tideligt, men på den anden side så vil man bare gøre alt hvad der skal til for at give ens bebser de bedst mulige betingelser!! 

Det var mest fordi jeg kunne se der var en masse som havde set min indlæg og en masse som kiggede på min profil.. men ikke nogen der kommenterede.. det virkede bare lidt øv.. Samt ens indlæg forsvinder længere om på siderne, hvor der måske ikke er så mange som ser det 

Anmeld

4. september 2013

Ma-lu

Fin mavse og tillykke med hele 2 PIGER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.