Tiden går så hurtigt - nu kender vi kønnet på dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Lou

ønskebarn74 skriver:

Dejlig Update.. 

Og så to piger.. 

Kæmpe tillykke med dem... 

Tusind tak.. !!! 

Ja to piger... det så vildt.. og i skal have to drenge.... WOW, så bliver der gang i den hihi  

Det er så hyggeligt. For vores vedkommende var vi så ligeglade med hvad det blev, bare de havde det godt!! Så det er vi lykkelige for.. afventer selvfølgelig den stores MD skanning, men hun gennemskannede dem i fredags og der var alt perfekt, så mon ikke det os er det om 4 uger 

Hvad med dig og arbejde... har du fået noget af vide om sygemelding? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Lou

asff skriver:

STORT tillykke med de 2 små damer

Tusind tak!!!  Det er bare så vildt!!

Anmeld

4. september 2013

asff

Lou skriver:

Tusind tak!!!  Det er bare så vildt!!

Ja det er så Jeg skal godt nok kun have en enkelt, men alligevel - det er stort.

Anmeld

4. september 2013

Lou

Ma-lu skriver:

Fin mavse og tillykke med hele 2 PIGER

Tusind tak..  Vi så glade for vores to tøser!!

Jeg synes selv det går stærkt med maven, men der er selvfølgelig også to ...  

Anmeld

4. september 2013

Lou

asff skriver:

Ja det er så Jeg skal godt nok kun have en enkelt, men alligevel - det er stort.

Om der er en eller to så er det bare mirakler.... Jeg havde været lige så lykkelig hvis der kun var en, bare det at man får et barn som man kan udøse sin kærlighed over, det er fantastisk!!

Til at starte med syens jeg det var vildt overskueligt at der var to, men nu glæder jeg mig til det!!  

Anmeld

4. september 2013

asff

Lou skriver:

Om der er en eller to så er det bare mirakler.... Jeg havde været lige så lykkelig hvis der kun var en, bare det at man får et barn som man kan udøse sin kærlighed over, det er fantastisk!!

Til at starte med syens jeg det var vildt overskueligt at der var to, men nu glæder jeg mig til det!!  

Ja du har ret Jeg ønskede faktisk tvillinger Mon ikke dine piger, får et helt særligt bånd Jeg bliver helt plingeling når jeg ser tvillinger.

Anmeld

4. september 2013

Dulgretz

Lou skriver:

Jeg har bare slet ikke fået skrevet herinde, så nu kommer lige lidt update!

Jeg synes tiden føles langsom imellem alle milepælene, men i morgen er jeg 16+0, så jeg er jo snart ved at være halvvejs med krudtuglerne... det er bare så vildt. 

I går var jeg til jordmoder for første gang, jeg skal føde på Roskilde og er blever tilknyttet et jordmoder team som er specialiceret i tvillinge graviditeter. Hun var super sød og det var mest bare en hyggelig sludder. Jeg fik af vide at man senest bliver sygemeldt i 27. uge men at mange bliver sygemeldt allerede i uge 22. Hvordan er i andres erfaringer med det?

Vi var til skanning i fredags 15+2 Kønsskanning . Vi blev skannet hos skanningsjordmoderen i københavn, og hun kan varmt anbefales. Hun var så sød og meget grundig. HUn roste vores bebser og sagde de var nogle rigtige præmiebørn, så nu er jeg ikke længere så nervøs for gennemskanningen i uge 20.

Mange i vores familie og vennekredsen gættede på at vi ville få to drenge... vi havde ikke selv nogen fornemmelse overhovedet.. men det viste sig at være .....

TO PIGER  Så vildt... det havde jeg slet ikke forestillet mig, men jeg synes det er vildt hyggeligt, og glæder mig så meget til at gå i  gang med at strikke søde kjoler til dem 

Så var der lige lidt lyd herfra 

Tillykke med de to tøser meget fin babyhule du har dig!

Jeg gik først på barsel da jeg var 34+3, selvom der var en læge der mente at jeg skulle sygemeldes allerede i uge 19! Ikke at jeg fejlede noget, og da jeg er studerende, så valgte jeg at forsætte studiet så længe som muligt. Men ja, lydt til din krop, den skal nok fortælle dig hvornår det er tid til barsel/sygemelding

Anmeld

4. september 2013

Lou

asff skriver:

Ja du har ret Jeg ønskede faktisk tvillinger Mon ikke dine piger, får et helt særligt bånd Jeg bliver helt plingeling når jeg ser tvillinger.

Ej hvor skægt... hih... tvillinger er også bare så cute.. men man kan blive helt nervøs for hvordan man kommer til at fordele opmærksomheden i mellem dem.. men alle siger at det kommer helt naturligt. 

Vi har været igennem behandling og fik lagt to æg op, og valgte at vi ville se det som en gave hvis der kom to ud af det.. så det er sådan vi har det, selv om det var lidt overvældende 

Anmeld

4. september 2013

Lou

Dulgretz skriver:

Tillykke med de to tøser meget fin babyhule du har dig!

Jeg gik først på barsel da jeg var 34+3, selvom der var en læge der mente at jeg skulle sygemeldes allerede i uge 19! Ikke at jeg fejlede noget, og da jeg er studerende, så valgte jeg at forsætte studiet så længe som muligt. Men ja, lydt til din krop, den skal nok fortælle dig hvornår det er tid til barsel/sygemelding

Tusind tak for svar.. det da lidt pudsigt for min jordmoder sagde at de sygemelde alle fra uge 27, men det kan jo også være forskelligt fra område til område... 

Det er da flot du kunne foretsætte, men jeg kan godt se det praktiske i det når man studere, så skal man have det til at gå op med semestre og eksamener!! 

Hvornår fødte du?

Jeg har en del ferie tilbage, så jeg er ved at arrangere at jeg i stedet kan holde en fridag om ugen i en periode, for at aflaste mig selv en smule. Det synes jeg er meget lækkret. 

Anmeld

4. september 2013

asff

Lou skriver:

Ej hvor skægt... hih... tvillinger er også bare så cute.. men man kan blive helt nervøs for hvordan man kommer til at fordele opmærksomheden i mellem dem.. men alle siger at det kommer helt naturligt. 

Vi har været igennem behandling og fik lagt to æg op, og valgte at vi ville se det som en gave hvis der kom to ud af det.. så det er sådan vi har det, selv om det var lidt overvældende 

Ja det tror jeg også, falder meget naturligt Så er det da også en kæmpe gave, når i var igennem behandling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.