Køn ved nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Christina74

MIWULA skriver:

Det fik vi også afvide.. Og vi har lige fået et bud på køn (pige) Ved vores nf i fredags..

Var det også på Herlev ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

MIWULA

Christina74 skriver:

Var det også på Herlev ?

Ja det var det 

Anmeld

2. september 2013

Christina74

MIWULA skriver:

Ja det var det 

hi hi der skal vi hen på fredag der er jeg 12+1(skannings termin 12+4) mon de vil gætte på noget der ??

Anmeld

2. september 2013

Tystys14

Er godt nok spændt, ved i om de giver bud på Næstved ved NF hvis de har en ide om det ?  Er også begyndt at lege lidt med tanken om, om der måske er to små bøller derinde. Er der nok ikke men leger med tanken. 

Anmeld

2. september 2013

Sander&Vitus-Mor

NV skriver:

Er godt nok spændt, ved i om de giver bud på Næstved ved NF hvis de har en ide om det ?  Er også begyndt at lege lidt med tanken om, om der måske er to små bøller derinde. Er der nok ikke men leger med tanken. 

Du må meget gerne skrive om i fik noget afvide på Næstved. Skal scannes fredag nemlig :-) vil da også gerne have et lille bud på hvad der gemmer sig. 

Anmeld

2. september 2013

MIWULA

Christina74 skriver:

hi hi der skal vi hen på fredag der er jeg 12+1(skannings termin 12+4) mon de vil gætte på noget der ??

Altså vi havde en lidt ældre dame med brunt langt hår så hvis i får hende, kan i godt være glade for hun var godt nok sød. men ja måske du kan jo altid bare spørge om damen vil give et bud på hva det kunne være. Det gjorde vi så sagde hun først nej det kunne hun ikk allerede men så ændret hun det åbenbart og sagde 3 gange hun mente det måske var en pige. 

Anmeld

2. september 2013

Tystys14

MIWULA skriver:

Altså vi havde en lidt ældre dame med brunt langt hår så hvis i får hende, kan i godt være glade for hun var godt nok sød. men ja måske du kan jo altid bare spørge om damen vil give et bud på hva det kunne være. Det gjorde vi så sagde hun først nej det kunne hun ikk allerede men så ændret hun det åbenbart og sagde 3 gange hun mente det måske var en pige. 

Men var det også i Næstved ?  For ellers bliver det lidt svært at få den samme til at scanne hi hi

Anmeld

2. september 2013

twinny

MIWULA skriver:

Hende tror jeg os vi havde.  

Anmeld

2. september 2013

Maise86

NV skriver:

Hej de damer 

Kæresten og jeg skal til NF scanning om to dage, vi er meget spændte og nervøse for om alt er som dets skal være  Men mon ikke det er det?

nu mit spørgsmål, kan man komme til at se/vide kønnet allerede ved denne scanning ?  Synes jeg læste et indlæg hvor en der havde været til NF havde fået et bud på kønnet til NF ?  Ved godt man så nok ikke kan være helt sikker på det det køn budet lyder på, men er der andre der har fået bud på kønnet allerede ved NF scanning? 

Da vi var til nf med vores søn var hun ret overbevist om at det var en dreng, men hun turde jo bestemt ikke sige noget.

Til kønsscanning i 14+0 var der ingen tvivl om at det var en lille dreng vi ventede os

Anmeld

2. september 2013

Tystys14

Maise86 skriver:

Da vi var til nf med vores søn var hun ret overbevist om at det var en dreng, men hun turde jo bestemt ikke sige noget.

Til kønsscanning i 14+0 var der ingen tvivl om at det var en lille dreng vi ventede os

Kønsscanning er det noget i selv har bedt om at få der 14+ ? For sidst jeg var gravid fik vi først kønnet at vide til scanning i uge 20+ ?  Er det ikke kun NF scanning og en kontrolscanning i 20+ Man kommer til ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.