Køn ved nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

Tystys14

lotteh21 skriver:

Man kan ikke se kønnet endnu. Det er vidst nok først efter uge 14 man kan det. det er heller ikke det de kigger efter og heller ikke det der er lagt tid af til. du kan få det at vide ved den næste scanning som er omkring uge 20. tillykke med spiren.

hilsen charlotte.

Det var også det jeg fik at vidde sidst jeg ventede mig  Men undrede mig over nogle skrev de fik tæt bud allered ved NF 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Tystys14

LinLin skriver:

Jeg fødte min lille Noa da jeg var 14+4 (h*n var død ca 14+0) Ikke engang selvom h*n var kommet ud kunne jordemoderen med sikkerhed sige og det var en pige eller en dreng!

Øv gør mig helt ked af det på dine/jeres vegne  Puha... Ved ikke hvad jeg skal skrive ud over at jeg personligt ville blive ulykkelig over ikke at vide kønnet hvis det værste skulle ske.  

Anmeld

1. september 2013

Tystys14

mortilto <3 skriver:

Til min nf var jeg 12+6 og hun sage hun var 90% sikker på dreng og det var en dreng:-)

Så håber jeg altså lidt på et bud på tirsdag når vi kommer til NF.  Men er dog kun 12+3 tirsdag. 

Anmeld

1. september 2013

LinLin

NV skriver:

Øv gør mig helt ked af det på dine/jeres vegne  Puha... Ved ikke hvad jeg skal skrive ud over at jeg personligt ville blive ulykkelig over ikke at vide kønnet hvis det værste skulle ske.  

Det skulle vi gerne få at vide når vi får svar på obduktionen

Anmeld

1. september 2013

Benjamins'mor

Jeg spurgte hende der scannede mig om ikke det var en dreng, for synes det lignede en tap. Hun sagde at hun helst ikke ville komme med et bud da det er svært at sige, men hun sagde at hun nok mest ville skyde til dreng. Der var jeg 13+0. 14+2 til kønsscanning fik vi afvide det er en pige og det samme til misdannelsesscanningen.

Anmeld

1. september 2013

MIWULA

twinny skriver:

De er begyndt at blive 'uddannet' til at kende kønnet tidligt. Sagde en scanningsdame på herlev til mig. 

Både piger og drenge har tapper til nf, men det er noget med vinklen der bestemmer det. 

Jeg fil et skøn på 98 % sikkerhed for drenge og ud kom to drenge. 

Det fik vi også afvide.. Og vi har lige fået et bud på køn (pige) Ved vores nf i fredags..

Anmeld

1. september 2013

l.kjoeller

Hej de damer 

Kæresten og jeg skal til NF scanning om to dage, vi er meget spændte og nervøse for om alt er som dets skal være  Men mon ikke det er det?

nu mit spørgsmål, kan man komme til at se/vide kønnet allerede ved denne scanning ?  Synes jeg læste et indlæg hvor en der havde været til NF havde fået et bud på kønnet til NF ?  Ved godt man så nok ikke kan være helt sikker på det det køn budet lyder på, men er der andre der har fået bud på kønnet allerede ved NF scanning? 

mange steder må de ikke oplyse det der af princip pga aborter baseret på køn. nogen får det dog at vide i de tilfælde hvor de mener de kan se det. vil dog sige at jeg har mange eksempler på de har sagt et køn ved nf for at finde ud af til md at det er det modsatte. siger de de kan se det er en pige kan snablen være godt gemt da du ikke er længere henne og det kan derfor være en dreng, og omvendt hvis de siger det er en dreng kan det have været navlestrengen der har lagt et bestemt sted ( dog ikke så ofte) 

Anmeld

1. september 2013

Lotus86

Jeg ville ikke tage noget for gode ord ved en scanning så tidligt, har hørt om rigtig mange som har fået et bud på køn til nf, og så har det vist sig at være det modsatte, så man kan jo på ingen måde bruge det til noget, når der er så stor 'risiko' for, at det de siger er forkert.

Anmeld

2. september 2013

Tystys14

LinLin skriver:

Det skulle vi gerne få at vide når vi får svar på obduktionen

Puha  Jeg for jer så.

Anmeld

2. september 2013

mrhl

Hun skød på at det var en dreng til min NF. Men både køns og Md scanning viste en pige :-) så er kan altså ikke altid sige det med sikkerhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.