Køn ved nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.256 visninger
34 svar
21 synes godt om
1. september 2013

Tystys14

Hej de damer 

Kæresten og jeg skal til NF scanning om to dage, vi er meget spændte og nervøse for om alt er som dets skal være  Men mon ikke det er det?

nu mit spørgsmål, kan man komme til at se/vide kønnet allerede ved denne scanning ?  Synes jeg læste et indlæg hvor en der havde været til NF havde fået et bud på kønnet til NF ?  Ved godt man så nok ikke kan være helt sikker på det det køn budet lyder på, men er der andre der har fået bud på kønnet allerede ved NF scanning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

lotteh21

Man kan ikke se kønnet endnu. Det er vidst nok først efter uge 14 man kan det. det er heller ikke det de kigger efter og heller ikke det der er lagt tid af til. du kan få det at vide ved den næste scanning som er omkring uge 20. tillykke med spiren.

hilsen charlotte.

Anmeld

1. september 2013

Kløver

Kan man ikke, kønsdelene er meget ens og derfor er det først efter uge 14/15 at man kan se køn og selv der må de nogle gange skyde scanningen

Anmeld

1. september 2013

pcoramt

NV skriver:

Hej de damer 

Kæresten og jeg skal til NF scanning om to dage, vi er meget spændte og nervøse for om alt er som dets skal være  Men mon ikke det er det?

nu mit spørgsmål, kan man komme til at se/vide kønnet allerede ved denne scanning ?  Synes jeg læste et indlæg hvor en der havde været til NF havde fået et bud på kønnet til NF ?  Ved godt man så nok ikke kan være helt sikker på det det køn budet lyder på, men er der andre der har fået bud på kønnet allerede ved NF scanning? 

Ved nogle fostre kan de se kønnet.. Men det er de færreste der vil afsløre det.. Vi fik et bud der hed to drenge.. Og det er ihvertfald os det vi venter os nu  

Anmeld

1. september 2013

Christina :-)

Til min nf var jeg 12+6 og hun sage hun var 90% sikker på dreng og det var en dreng:-)

Anmeld

1. september 2013

LinLin

Jeg fødte min lille Noa da jeg var 14+4 (h*n var død ca 14+0) Ikke engang selvom h*n var kommet ud kunne jordemoderen med sikkerhed sige og det var en pige eller en dreng!

Anmeld

1. september 2013

twinny

De er begyndt at blive 'uddannet' til at kende kønnet tidligt. Sagde en scanningsdame på herlev til mig. 

Både piger og drenge har tapper til nf, men det er noget med vinklen der bestemmer det. 

Jeg fil et skøn på 98 % sikkerhed for drenge og ud kom to drenge. 

Anmeld

1. september 2013

elluL

Til NF sagde jordemoderen at hun var næsten helt sikker på det vat en pige vi ventede os. Og det er nu blevet bekræftet flere gange ved både kønsscanning og MD scanning. De kan se det udfra om "tappen" er vandret eller lodret, når du ikke er længere henne. Lodret=dreng vandret=pige :-)
Dog er det ikke alle der kan se det eller vil komme med et gæt så tidligt.

Anmeld

1. september 2013

De3Guldklumper

Vi fik et bud til nf og det var samme køn de kom med til md

Anmeld

1. september 2013

baby012

NV skriver:

Hej de damer 

Jeg fik a vide at det lignede en lille dreng, og jeg fik en lille dreng <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.