er han virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Benjamins'mor

Hvordan gik det til scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Hvordan gik det til scanning?

Gik nu egentlig fin nok. Men de havde nogen problemer med at scanne ham fordi hans hoved lå så langt nede i bækkenet. Men han blev kun scannet til 2244 gram. Så nu skal jeg gå til kontrol hver uge til han er født.

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Gik nu egentlig fin nok. Men de havde nogen problemer med at scanne ham fordi hans hoved lå så langt nede i bækkenet. Men han blev kun scannet til 2244 gram. Så nu skal jeg gå til kontrol hver uge til han er født.

Hold da op, det var ikke meget.
Men godt de holder øje.

Anmeld

10. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Hold da op, det var ikke meget.
Men godt de holder øje.

Ja er dog bare ikke sjovt at skulle til kontrol hver uger. Da jeg skal tage det offentlige, og med bækken smerter er det bare slet ikke sjovt. Så håber han kommer ud snart.

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Ja er dog bare ikke sjovt at skulle til kontrol hver uger. Da jeg skal tage det offentlige, og med bækken smerter er det bare slet ikke sjovt. Så håber han kommer ud snart.

Nej, det vil jeg gerne tro.
Så er det godt der ikke er længe til termin.

Anmeld

10. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Nej, det vil jeg gerne tro.
Så er det godt der ikke er længe til termin.

Ja men puha 16 dage er alligevel længe og især også hvis jeg så går over.
Synes det hele er ret surt at være gravid nu med de smerter også han også er for lille og skal til kontrol indtil han er ude..

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Ja men puha 16 dage er alligevel længe og især også hvis jeg så går over.
Synes det hele er ret surt at være gravid nu med de smerter også han også er for lille og skal til kontrol indtil han er ude..

Tiden skal nok gå hurtig, jeg har selv 28 dage tilbage - og er helt sikker på de nok skal flyve forbi.
Synes næsten lige vi er flyttet, men det er næsten en måned siden allerede.

Anmeld

10. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Tiden skal nok gå hurtig, jeg har selv 28 dage tilbage - og er helt sikker på de nok skal flyve forbi.
Synes næsten lige vi er flyttet, men det er næsten en måned siden allerede.

Hold da op. Jeg synes den sidste måned er gået meget langsom. Og de sidste uger tænker jeg også bare bliver en evighed. Men nok fordi jeg er fanget herhjemme og kan bare intet. Også vågnede jeg klokken fem imorges, med menstruations smerter som er fortsat hele dagen. Men de tager bare ikke til

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Hold da op. Jeg synes den sidste måned er gået meget langsom. Og de sidste uger tænker jeg også bare bliver en evighed. Men nok fordi jeg er fanget herhjemme og kan bare intet. Også vågnede jeg klokken fem imorges, med menstruations smerter som er fortsat hele dagen. Men de tager bare ikke til

Øv.
Jeg er også bare herhjemme hele dagen, men så får jeg vasket tøj, ryddet lidt op, ser tv, slapper af og sover. Når kl. bliver 15 henter jeg min søn og så er der fuld knald på til han skal i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.