er han virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Svenne

Jeg tror ikke de sætter dig igang, fordi han er lille. Men derimod, hvis de vurderer, at han ikke rigtig vokser mere. Så er det bedre, han kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Karina1

Jeg er 38+0 og var til scanning i mandags fordi de mener vores var for lille (hvilket jordmoderen ikke var enig i) han vejer 2600 - 13% og de satte ikke noget igang de tjekker bare at de får næring nok inde i maven også lader de dem blive der, hvis de vudere det vi fik afvide, at han nok er så lille, fordi både jeg og min kæreste ikke er ret store dog skal jeg til scanning igen når jeg er 40+5 hvisjjeg ikke har født inden (hvilket jeg virkelig håber jeg har!) Normal fødselsvægt ligger på 2500-4500g

Anmeld

31. august 2013

M (:

MiichellaMalou skriver:

Så lille? Eller er det ikke en meget normal størrelse. I 36+0 han blev skønnet til 2400 gram da jeg var til jordemoder hun virkede dog ikke så sikker på han var 2400 gram men han var mindre
Så skal til scanning på torsdag når jeg er 37+0 mon de så kan finde på at sætte mig igang hvis de synes han er for lille

Han er ikke meget for lille; jeg fødte 36+3 og min søn vejede 2725. Jeg fik af vide, at han havde en god størrelse i forhold til sin GA. (:

Anmeld

31. august 2013

1990h

MiichellaMalou skriver:

Så lille? Eller er det ikke en meget normal størrelse. I 36+0 han blev skønnet til 2400 gram da jeg var til jordemoder hun virkede dog ikke så sikker på han var 2400 gram men han var mindre
Så skal til scanning på torsdag når jeg er 37+0 mon de så kan finde på at sætte mig igang hvis de synes han er for lille

umiddelbart virker det ikke meget for lille..

Anmeld

31. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Men hun snakkede lidt om igangsættelse,

Anmeld

31. august 2013

Louise H.

MiichellaMalou skriver:

Men hun snakkede lidt om igangsættelse,

Det er kun hvis der er noget helt galt inde i maven de gør det og hvis du bliver sat i gang nu, har du intet at bekymre dig om han er jo færdigbagt og venter kun på at komme ud

Anmeld

31. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise <3 Isabella skriver:

Det er kun hvis der er noget helt galt inde i maven de gør det og hvis du bliver sat i gang nu, har du intet at bekymre dig om han er jo færdigbagt og venter kun på at komme ud

Ja heldigvis. Men vil helst gerne selv gå i fødsel. men kan snart heller ikke overskue og være gravid mere.

Anmeld

31. august 2013

Kløver

Min søn blev født 35+3 og vejede 2020 gr og min datter født 37+6 vejede 2440 gr

Anmeld

1. september 2013

Holbæktrunten

MiichellaMalou skriver:

Sidste uge (35+1) blev prinsessen skønnet til 25-2600 g af JM hvilket skulle være perfekt - får ekstra scanninger pga stofskiftet og hun har altid ligget lidt under gennemsnittet, men indenfor normalen, så synes umiddelbart at det lyder som en fin vægt din basse har..

Er spændt på hvad de siger på torsdag hvor jeg skal scannes for sidste gang

Anmeld

1. september 2013

barelillemig

Altså jeg har lige været hos jordemoderen, var 39+0 da sagde hun babyen var 3400. Så synes også det lyder som en ret lille baby men ik for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.