Vil lige vise min baby (mis!/kat) må jeg se jeres!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

justagirl

Loa skriver:

Hvor er han kær

Elsker den måde katte bare ligger afslappet og sover i alle mulige mystiske stillinger

Han er skøn! men har også haft ham siden han var 8 uger da hans mor, blev kørt ned overlevede, men ville efterfølgende ikke amme længere så tog ham til mig, ammede ham.. så vi har et helt specielt bånd! det er kun mig som er god nok når daddy driller! <3

inden han blev kasterert tissede han kun på min dyne når vi ikke var hjemme.. var ellers renlig... han er en guldklump! og helt sin egen !

hans mor er desværre blevet dræbt af en åndssvag bil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

B&J

MariaE skriver:

Skøn mis:-D hun ligner Sofus meget bare i rød udgave:-)

jaaaa sjovt skønne misser

Anmeld

31. august 2013

Aabye

Her et mit katte kræ (har haft 2 mere ud over hende her...)

LILLE Maine Coon pige på nu 5 år..
Linne pga en hormonforstyrrelse som 6 mdrs der gjorde at hun stoppede med at vokse som 1 årig, så hun vejer kun 3.2 kg.. :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2013

Clisolka

justagirl skriver:

Ja! er simpelthen så stolt af ham! så smuk og dejlig! <3

han hedder Klunk og bliver 2 år næste sommer! indekat! så god ved små børn også glæder mig ekstremt til at se hvordan han reagere når den lille kommer!

hvordan reagerede jeres kat?/katte?

<3 bare en masse wee fra mig af

forsat god aften!

sorry mit billede spam! ps billederne er i forskellig alder! der hvor han ligger i skoven med sele er sådan han ser ud nu!

Hvor er han sød 

Jeg har 2 hundamer herhjemme 

Den sorte (gammel hunkat) reagerede stærkest da vi kom hjem med Bella i sin tid. Hun gik hen til autostolen og snuste til hende, hvæste af hende og gik sin vej igen... Nu har de efterhånden fundet ud af at Bella bliver  Jeg er lidt spændt på at se hvordan de reagerer på lillebror 

De er generelt ikke så stride. De gemmer sig når Bella er vågen 

Anmeld

31. august 2013

Amandasmor

voers 2 misser..
Gucci (den grå på 2år)
Gismo( rød på 1år)

Begge Main coon / Norsk skovkat

Anmeld

31. august 2013

Lise

Her er Holger. Han er vores søde misser på et år. Han er også en værre bissemis at fange fugle og slæbe dem med ind, men vi holder meget af ham alligevel. 

Børnen kom før ham. Han var rædsensslagen de første tre dage og opholdt sig kun under sofaen når drengene var vågne, men så gik det over. Han er stadig utryg ved Casper på tre år, som desværre heller ikke er jordens største dyreven... Men det bliver bedre, og heldigvis kan Holger løbe hurtigere end Casper  

Anmeld

1. september 2013

o1Mutte

Jeg har to

Fiona er den sort/hvide. Hun er snart 6 år Fik hende i fødselsdagsgave af en eks Bedste gave ever

Frigg er den sorte Hende reddede jeg oppe fra mit gamle arbejde. Min mester havde sagt at den næste kat der gik i en fælde skulle dø.. Og det var så mig der fandt den kat. En lille sort vild killing.. Med de smukkeste øjne.. Tog hende med hjem, gjorde hende tam, og ja nu er hun faktisk mere kælen end Fiona

De er begge indekatte

Anmeld

1. september 2013

lene

Vi har Batman som bliver 3 år i dag =)

Anmeld

1. september 2013

pcoramt

justagirl skriver:

Ja! er simpelthen så stolt af ham! så smuk og dejlig! <3

han hedder Klunk og bliver 2 år næste sommer! indekat! så god ved små børn også glæder mig ekstremt til at se hvordan han reagere når den lille kommer!

hvordan reagerede jeres kat?/katte?

<3 bare en masse wee fra mig af

forsat god aften!

sorry mit billede spam! ps billederne er i forskellig alder! der hvor han ligger i skoven med sele er sådan han ser ud nu!

Her er lige et par billeder af vores to lækre katte

Anmeld

1. september 2013

Louisejulia

Her er bølline...

hun er lige blevet 6 år, hun er en ægte norsk skovkat - ikke en blandingskat. 

Hun er utrolig kærlig, og kælen.... Og elsker at lege! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.