Vil lige vise min baby (mis!/kat) må jeg se jeres!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
20 svar
22 synes godt om
31. august 2013

justagirl

Ja! er simpelthen så stolt af ham! så smuk og dejlig! <3

han hedder Klunk og bliver 2 år næste sommer! indekat! så god ved små børn også glæder mig ekstremt til at se hvordan han reagere når den lille kommer!

hvordan reagerede jeres kat?/katte?

<3 bare en masse wee fra mig af

forsat god aften!

sorry mit billede spam! ps billederne er i forskellig alder! der hvor han ligger i skoven med sele er sådan han ser ud nu!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Frk.S

Nårh, hvor sød. Katte er bare dejlige. 

Vi har Phoebe på 4 år. Hun er både ude og inde kat.

Hvordan reagerede hun på Freja? Tja, hun var skide bange for hende. Det er faktisk først nu, hvor Freja snart bliver 2, at de er ved at blive rigtig gode venner. Freja har længe været helt forelsket i Phoebe - og nu hor hun er ved at lære at være stille og forsigtig overfor hende, er det så småt ved at blive gensidigt. 

Her er at par billeder af Phoebe.

Anmeld

31. august 2013

B&J

Her er vores Pjuske Pigen

hun er næsten 2år gammel og hun er en fantastisk hun kat,

da vi fik hende var hun udsultet og fuld af øremidder og vi har fået godt sul på hende igen, hun er så kærlig og omsorg og tog så godt imod vores hund da vi fik hende,

hun er i snor på nogle af billederne da vi ikke tør at slippe hende løs, hun vil nemlig hoppe i skraldespande og er bange for hun aldrig vil komme hjem igen så og det vil vi ikke vi elsker hende alt for højt, men til gengæld går vi med hende hver dag, jaaa går ihihihih hun elsker at gå tur i snor  i snoren og vi lukker hende ud i snoren når hun har lyst

hun tiltrækker også publikum der står tit nogle og snakker og kæler med hende og hun elsker det hun gør sig til og ligger sig ned, hvis der kommer hunde knorre hun kun hvis hun syntes nu har de været der nok ellers er hun lige glad... også lige et par billeder..

Anmeld

31. august 2013

asff

justagirl skriver:

Ja! er simpelthen så stolt af ham! så smuk og dejlig! <3

han hedder Klunk og bliver 2 år næste sommer! indekat! så god ved små børn også glæder mig ekstremt til at se hvordan han reagere når den lille kommer!

hvordan reagerede jeres kat?/katte?

<3 bare en masse wee fra mig af

forsat god aften!

sorry mit billede spam! ps billederne er i forskellig alder! der hvor han ligger i skoven med sele er sådan han ser ud nu!

Hehe han er godt nok sød Ser meget specielt ud, at han bare spreder benene 

Nu har vi ikke bebs endnu, men måtte desværre komme af med mine katte da jeg har astma, og ikke kan tage medicinen

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Flot pels han har:-D!

Jamen mine har jeg vist. Eller mest Duplo som vi fik i dag.
Ellers har vi Sofus som er MCO. Men drøn svær at tage billeder af fordi han er sort:-D han er poly kat, har pels ud af ørene , silkeblød pels og enstor busket hale.
Hun er jo så knap 12 uger og han er lige fyldt 1:-)

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

B&J skriver:

Her er vores Pjuske Pigen

hun er næsten 2år gammel og hun er en fantastisk hun kat,

da vi fik hende var hun udsultet og fuld af øremidder og vi har fået godt sul på hende igen, hun er så kærlig og omsorg og tog så godt imod vores hund da vi fik hende,

hun er i snor på nogle af billederne da vi ikke tør at slippe hende løs, hun vil nemlig hoppe i skraldespande og er bange for hun aldrig vil komme hjem igen så og det vil vi ikke vi elsker hende alt for højt, men til gengæld går vi med hende hver dag, jaaa går ihihihih hun elsker at gå tur i snor  i snoren og vi lukker hende ud i snoren når hun har lyst

hun tiltrækker også publikum der står tit nogle og snakker og kæler med hende og hun elsker det hun gør sig til og ligger sig ned, hvis der kommer hunde knorre hun kun hvis hun syntes nu har de været der nok ellers er hun lige glad... også lige et par billeder..

Skøn mis:-D hun ligner Sofus meget bare i rød udgave:-)

Anmeld

31. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Her er vores lille mille. Som vi fandt da hun var 3 uger. Nu er hun 9 uger og en værre bisse

Anmeld

31. august 2013

justagirl

hvor er de dog bare skønne!

får helt lyst til at tage dem alle op haha :* elsker bare katte!

men min egen er simpelthen bare min favorit!

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

MiichellaMalou skriver:

Her er vores lille mille. Som vi fandt da hun var 3 uger. Nu er hun 9 uger og en værre bisse

Ha, hvor er hun skøn

Anmeld

31. august 2013

Loa

Hvor er han kær

Elsker den måde katte bare ligger afslappet og sover i alle mulige mystiske stillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.