For ensformigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

sus82

Jeg tænker at det også er vigtigt at få nogle fibre fra grønt eller groft brød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Vil prøve det med skyr - synes ikke at en salat mætter længe nok.

Hvor meget skyr bruger man? Har aldrig prøvet det kun hørt at det skulle være det bedste sundheds mælkeprodukt.

Der er 60 kalorier pr 100gram skyr, så du skal ikk tænke videre over mængden jeg kan personligt max spise 200gram. det har et højt protein indhold og mætter derfor ret godt

min morgenmad består af 200gram skyr med 10gram acaciehonning på det kan holde mig mæt i ca 3 timer (indtil første pause på arbejde )

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er 60 kalorier pr 100gram skyr, så du skal ikk tænke videre over mængden jeg kan personligt max spise 200gram. det har et højt protein indhold og mætter derfor ret godt

min morgenmad består af 200gram skyr med 10gram acaciehonning på det kan holde mig mæt i ca 3 timer (indtil første pause på arbejde )

Kan man spise for meget protein?

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaaa nemlig, jeg spiser rugbrød med skinkesalat hver dag pt og det er fordi det er dejlig nemt og der er masser af protiener i skinke og fedtet fra mayoen ja den skal jeg også have så det svinger så godt på min mad

Spørger også lige dig. Kan jeg spise for meget protein?

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

sus82 skriver:

Jeg tænker at det også er vigtigt at få nogle fibre fra grønt eller groft brød.

Jeg vil lære at spise mere grønt. Brød vil jeg helst holde mig fra.

Anmeld

2. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Kan man spise for meget protein?

Det vil jeg ikke mene. har nogen kollegaer der er på dukan-kuren og de spiser næsten udelukkende protein og grøntsager. 

hvis du har trang til noget lækkert en dag, så prøv at søg på hytteost klatkager! Smager som pandekager, men indeholder kun hytteost, æg og en smule mel/havregryn.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det vil jeg ikke mene. har nogen kollegaer der er på dukan-kuren og de spiser næsten udelukkende protein og grøntsager. 

hvis du har trang til noget lækkert en dag, så prøv at søg på hytteost klatkager! Smager som pandekager, men indeholder kun hytteost, æg og en smule mel/havregryn.

Ja ved godt det med dukan-kuren men tænkte bare på når jeg nu ikke følger den om man så kan spise for mange. For har tænkt på at smage halv cheasy vanilje og skyr til morgenmad - dette skulle mætte godt.

Anmeld

2. september 2013

Maja88

Har du tænkt dig at undvære brød og lignende resten af dit liv??

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Har du tænkt dig at undvære brød og lignende resten af dit liv??

Nej da

Anmeld

2. september 2013

Maja88

Anonym skriver:

Nej da

Ved et vægttab eller en livstilaænsring er det en rugtig dårlig ide at udelukke en fødevare gruppe..

Det vil give hurtige resultater, men når du så begynder at spise det igen vil du tage på...

Jeg synes din frokost lyder sund, men jeg ville tilføje et stykke groft knækbrød eller en fiberkiks eller lignende.. det er vigtigt for kroppen den har noget at arbejde med.. og du vil opnå et sunst og stabilt vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.